geld terug vragen ns storing met etickets | NS Community
beantwoord

geld terug vragen ns storing met etickets

  • 2 November 2022
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Goedendag 

ik heb een vraag ik heb gisteren op de ns app los kaartje voor heen en terug met datum gekocht voor 25 euro en er bleek error te zijn ik heb meer dan 30 minuten gewacht en zag geen eticket verschijnen dus heb ik opnieuw geprobeerd en toen kwam die ook niet pas na 20 minuten en dus heb ik nu een ticket gebruikt en de ander ticket niet . Dit is niet mijn fout aangezien ns storing had ik wil graag mijn 25 euro terug vragen omdat ik door de storing dubbel kaartje heb gekocht 

met vriendelijke groeten 

nour Alkrady

icon

Beste antwoord door Lorena NS 2 November 2022, 11:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hi Nour2000
Er zit inderdaad een storing in het bestellen van de e-tickets waardoor je na de geslaagde bestelling toch een foutmelding krijgt. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om je geld terug te vragen. Houd daarbij beide ordernummers ook bij de hand (deze kun je vinden in de omschrijving van de betalingen).

Reageer