Beste antwoord door Stijn NS
Hallo Poro, welkom bij de NS Community!
Ik vind het vreemd om te lezen dat je door mijn telefonische collega's bent doorverwezen naar de NS Community. Als je een boete hebt ontvangen en daarover contact wil opnemen, kan dat via elk van onze Klantenservice kanalen. Ik wil daarbij wel aangeven dat we je enkel kunnen helpen bij een boete die je hebt gekregen als je zonder (geldig) vervoerbewijs hebt gereisd (een zogenaamde Uitstel van Betaling). Is dat ook het geval?
Bekijk origineel
Ik vind het vreemd om te lezen dat je door mijn telefonische collega's bent doorverwezen naar de NS Community. Als je een boete hebt ontvangen en daarover contact wil opnemen, kan dat via elk van onze Klantenservice kanalen. Ik wil daarbij wel aangeven dat we je enkel kunnen helpen bij een boete die je hebt gekregen als je zonder (geldig) vervoerbewijs hebt gereisd (een zogenaamde Uitstel van Betaling). Is dat ook het geval?