beantwoord

Gevonden voorwerp

• 4 september 2017
  • 4 reacties
  • 399 Bekeken

Twee weken geleden ben ik mijn koffer in de trein vergeten. Ik heb telefonisch contact gehad en de koffer bleek te zijn aanbeland op een plek in Lelystad waar ik mijn koffer niet persoonlijk zou kunnen ophalen. Mijn koffer zou doorgestuurd worden naar het Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen en dan gratis naar mijn huis worden gestuurd, omdat ik niet de gelegenheid gekregen heb de koffer zelf op te halen. Aan de telefoon is gezegd dat de koffer binnen een week bij mij zou zijn, omdat ik als eigenaar bekend was. Nu ontving ik twee dagen geleden een mail waarin ik 15 euro moet betalen en dat pas n.a.v. daarvan de koffer opgestuurd wordt binnen vijf werkdagen. Dat betekent dat het nog wel even duurt voor mijn koffer is en dat ik opeens een bedrag moet betalen, zonder dat ik in eerste instantie mijn koffer ergens op kon halen.

Kunt u mij hierbij verder helpen?

Met vriendelijke groet,
Céline
icon

Beste antwoord door Arnold NS 4 september 2017, 14:15

Hallo celien01 en welkom op het NS Forum!

Dat is inderdaad gek! Gevonden voorwerpen worden 5 dagen bewaard op het station waar het is ingeleverd alvorens het wordt doorgestuurd. Is dit niet het geval geweest en heb je hierover al contact opgenomen met de klantenservice van gevonden voorwerpen?
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo celien01 en welkom op het NS Forum!

Dat is inderdaad gek! Gevonden voorwerpen worden 5 dagen bewaard op het station waar het is ingeleverd alvorens het wordt doorgestuurd. Is dit niet het geval geweest en heb je hierover al contact opgenomen met de klantenservice van gevonden voorwerpen?
Dank voor de reactie.

Het station waar het vijf dagen werd bewaard was niet een plek waar je voorwerpen kon ophalen, aldus de klantenservice van gevonden voorwerpen. Ik heb onlangs de klantenservice proberen te bellen, maar eindig steeds in de wacht, dus ondertussen ben ik over mijn limiet heen. Klopt het dat ik ze niet online kan benaderen?
Reputatie 7
Ter info; alleen stations met een servicebalie(loket) kun je je spullen ophalen binnen 5 dagen. De stations waar door personeel wel ingeleverd kan worden, maar geen servicebalie is, gelden andere regeld (Lelystad, Vlissingen bv)
De afdeling gevonden voorwerpen kun je ook bereiken via één van onze Social Media kanalen. Je kunt een bericht sturen via Facebook of Twitter. 🙂

Reageer