beantwoord

Gevonden voorwerpen

• 24 juli 2017
  • 4 reacties
  • 451 Bekeken

Ik ben een aantal dagen mijn tas kwijtgeraakt op het station wijchen. Nou is mij verteld dat hij gevonden is door het personeel die daar stond en aan een conducteur is meegegeven en naar nijmegen werd gestuurd. Ik kom aan in nijmegen en ze hadden hem niet. Ik heb meerdere keren de klantenservice gebeld en een vindnummer heb ik ook niet gekregen. Er zitten belangrijke spullen in die tas en zou hem graag terug willen hebben. Hoe kan ik die tas terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 25 juli 2017, 12:40

Ik heb met collega's afgesproken dat ze jou op de hoogte houden via Twitter, anders krijgen we kruisverkeer, dat is niet handig in jouw situatie. Mocht je vragen hebben, stel die dan gerust via DM.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Elinewind en welkom op het NS Serviceforum.

Via mijn collega's hoor ik dat jij ons ook op Twitter benaderd hebt. In principe gaan wij zoeken als jij een opsporingsmelding maakt (via een medewerker of via Social Media of via het formulier op de website). Dit is gedaan, en er is een tas gevonden met de beschrijving die jij geeft. Helaas weten we nog niet zeker of het wel jouw tas betreft, vandaar dat er nog geen vindnummer gegeven is. Via Twitter zullen wij jou een update blijven geven. Ik hoop dat jij jouw tas snel terugkrijgt!
Weten jullie al of die tas van mij is?
Er zit een pakje sigaretten in het voorvak?
Reputatie 7
Ik heb met collega's afgesproken dat ze jou op de hoogte houden via Twitter, anders krijgen we kruisverkeer, dat is niet handig in jouw situatie. Mocht je vragen hebben, stel die dan gerust via DM.

Reageer