gevonden voorwerpen | NS Community
beantwoord

gevonden voorwerpen

  • 7 June 2021
  • 8 reacties
  • 492 Bekeken

Is het mogelijk om twee gevonden voorwerpen van hetzelfde adres in 1x op te sturen. Scheelt tenslotte 15 euro

icon

Beste antwoord door Marretje1947 8 June 2021, 13:59

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Marretje1947 en welkom bij de NS Community,

 

Ik heb het nagevraagd bij deze afdeling en dit is administratief erg lastig en daardoor helaas niet mogelijk.

Gisteren gebeld met Esther van de financiele afdeling of gevonden voorwerpen en het is wel mogelijk. Er is alleen geen betaallink gevonden op de mail. Hierover wordt vandaag nog door L.G.J. Barth gebeld

Beste NS, 

 

ik deed eergisteren een melding vanwege een zoekgeraakt eigendom van mij. Helaas krijg ik een bericht terug dat dit eigendom niet is teruggevonden, hierop kan ik niet reageren. Wat ik erg dubieus vind is dat ik mijn eigendom op een eindstation verloren ben in een verder lege trein die afgerangeerd ging worden. Dat zou min of meer betekenen dat een ns medewerker het gevonden heeft maar niet bij de gevonden voorwerpen heeft gedeponeerd.. erg kwalijke zaak. Kan hier iets mee gedaan worden?


Kenmerk: 5164574801

 

Reputatie 7
Badge

Niet veel vrees ik. Men kan de betrokken medewerkers er naar vragen. Maar als ze van niks weten dan kan er niks meer gedaan worden. Weet u zeker dat u de enige reiziger was in die trein?

Reputatie 7
Badge +4

Wat u suggereert over een ander is ook kwalijk natuurlijk. Iets kwijt zijn is vervelend en kan iedereen overkomen, maar om dan meteen kwade trouw bij een ander te veronderstellen en daar vanuit te gaan gaat ook wel erg ver. NS-medewerkers halen het doorgaans niet in hun hoofd, het kan hen hun de baan kosten.

 

Iets een keer kwijt zijn is menselijk, maar u  heeft zelf ook de verantwoordelijkheid op uw spullen te passen en kunt dat niet op deze manier bij een ander neerleggen.

Je kan altijd nog proberen om contact te zoeken met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155. Misschien dat mijn collega's aldaar meer informatie kunnen achterhalen/kunnen escaleren.

Ja natuurlijk  is er verantwoordelijkheid voor je eigen spullen en iets kwijt raken is menselijk. Het is alleen jammer dat anderen niet menselijk doen en een voorwerp dan op de juiste plek deponeren zodat het ook weer terug kan komen. Ik was inderdaad de enige in de wagon en daarom koos ik mijn woorden voorzichtig en zorgvuldig, de opmerkingen dat het ‘kwalijk’ en er sprake is van ‘kwade trouw’  zijn dus volledig misplaatst. 
 

ik hoop dat u Thom, wanneer u iets kwijt bent en een deductieve conclusie maakt, men u niet lastig valt met dit soort onzinnige uitspraken.

 

van de NS, erg jammer, hetgeen dat kwijt is is niet meer te koop dus kan ik ook niet vervangen. 

Reputatie 7
Badge

Ik begrijp uw frustraties maar ik zou niet zomaar met beschuldigingen komen. Ja, zeer waarschijnlijk heeft iemand het meegenomen en het zelf gehouden. Maar we weten niet wie dat was.

Reageer