beantwoord

Gewijzigde BRP-gegevens

Hai,

Mijn voorletters en geslacht zijn officieel (in de BRP) gewijzigd en nou vroeg ik me af hoe ik die wijziging door kon laten voeren in de administratie van de NS.

Thanks!

Hanna
icon

Beste antwoord door Brian NS 6 september 2015, 10:41

Beste Hanna,

Welkom op het NS serviceforum. Heb je ook een NS abonnement? Dan kun je dit verzoek het beste schriftelijk indienen. Dit kan gestuurd worden naar NS Klantenservice, postbus 2372, 3500 GJ in Utrecht. Heb je geen NS abonnement, dan kun je het regelen via de klantenservice.

Bekijk origineel

4 reacties

Beste Hanna,

Welkom op het NS serviceforum. Heb je ook een NS abonnement? Dan kun je dit verzoek het beste schriftelijk indienen. Dit kan gestuurd worden naar NS Klantenservice, postbus 2372, 3500 GJ in Utrecht. Heb je geen NS abonnement, dan kun je het regelen via de klantenservice.
Brian NS schreef:

Beste Hanna,

OK, bedankt! Ik zal dan maar een brief sturen...
Hanna K schreef:

Brian NS schreef:

Beste Hanna,

OK, bedankt! Ik zal dan maar een brief sturen...

Dus... vandaag een brief van de klantenservice ontvangen. Helaas blijken de gegevens niet helemaal aangepast: geslacht wel, voorletters niet.

Wat nu? Is er hier iemand die dit kan oplossen. De klantenservice heeft al de juiste gegevens met een kopie van mijn paspoort.
Wat jammer dat dit niet helemaal goed gegaan is, Hanna. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn 24/7 telefonisch (030-751 51 55) en via Twitter (@NS_online) bereikbaar.

Reageer