beantwoord

Gitaar tas niet teruggekregen

  • 12 maart 2018
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Hallo,

Ik heb twee weken geleden geld overgemaakt omdat mijn gitaar tas was blijven liggen in de trein
en ik deze opgestuurd terug wilde krijgen.
Ik heb uit de mail naar mij toe begrepen dat ik binnen 5 werkdagen de tas terug kreeg n.a.v. die betaalde 15-, euro
maar ik heb nog steeds niks ontvangen.

Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 12 maart 2018, 12:38

Hi BrittNeijboer99. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat je je tas nog steeds niet terug hebt. Je kan het beste even contact opnemen met onze afdeling Gevonden Goed via 030-7515155 (lokaal tarief, menu optie 5, daarna optie 1) of een bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook daar zijn collega's van de afdeling Gevonden Goed actief 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hi BrittNeijboer99. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat je je tas nog steeds niet terug hebt. Je kan het beste even contact opnemen met onze afdeling Gevonden Goed via 030-7515155 (lokaal tarief, menu optie 5, daarna optie 1) of een bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook daar zijn collega's van de afdeling Gevonden Goed actief 🙂

Reageer