beantwoord

Graag gegevens van de juiste afdeling

• 2 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 215 Bekeken

Beste lezer(es),

Ik wil graag mijn complimenten overbrengen w.b. klantbenadering in een evacuatietrein. Graag hoor ik tot welke afdeling, adres of contactformulier ik mij mag richten.

Met vriendelijke groet,

Blomar

icon

Beste antwoord door Sascha NS 2 augustus 2020, 16:46

Goedemiddag Blomar. Welkom bij de NS Community.

Wat attent van je! Er is geen specifieke afdeling die je kan benaderen voor het indienen van een compliment. Dit kan via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030 751 51 55

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag Blomar. Welkom bij de NS Community.

Wat attent van je! Er is geen specifieke afdeling die je kan benaderen voor het indienen van een compliment. Dit kan via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030 751 51 55

Beste Sascha,

bedankt voor je reactie en je welkom. Ik kwam op deze community ivm de vraag/het zoeken naar de juiste plek. Ga dus nog even kijken of de community iets voor me is. Hoop dat dat ok is.

Als ik je antwoord lees, gaat het niet om de afdeling service oid. Ga kijken hoe ik mijn waardering overbreng. Het zou fijn zijn als het bij de mensen van die trein terecht komt.

Hartelijks,

Blomar

Reputatie 7
Badge +3

Als je Twitter of Facebook gebruikt, heb je kans dat misschien degenen die je wilt bedanken dat lezen. Vermeld in ieder geval tijd, traject en als je het weet trein nummer. Dat is handig voor de klantenservice medewerkers om te weten om welke trein het gaat.

Beste MoDe,

Bedankt voor je reactie en je tip. Het treinnummer ken ik niet, maar ik kan wel info geven. Dan is het wel te traceren.

Heb net op fb gekeken; ik zag alleen geen optie om een bericht te plaatsen. Misschien moet het dan via messenger gebeuren..?

Twitter gebruik ik niet.

Hartelijks,

Blomar

Als je oNS een bericht via Facebook Messenger stuurt met de betreffende gegevens zetten wij het compliment door en zal dat zijn weg naar het personeel vinden.

Oké.. Dank. Dat is goed om te weten. Ga dat vanavond doen. Hartelijk dank en fijne avond!

Inmiddels geplaatst via messenger. Bedankt voor de support!

Reageer