beantwoord

Gwld overgemaakt zonder opsporingsnummer

Hallo,

Ik heb vorige week geld overgemaakt naar het ns rekeningnummer, alleen ik had een fout gemaakt.
Ik had als kenmerk: "verloren badmintontas" ingevuld, alleen zag ik later pas dat ik mijn opsporingsnummer moest invullen.

Moet ik nu opnieuw €15,- betalen en krijg ik de andere €15,- terug of is dat geen probleem?
En krijg ik pas mijn tas terug als de betaling met opsporingsnummer is geregistreerd?

Vriendelijke groeten,
Hidde van Zoggel
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 april 2019, 13:49

Goedemiddag Hidde van Zoggel en welkom bij de NS Community!

Ik heb even contact gehad met een collega van Verloren Voorwerpen en als ik het goed begrijp kan de betaling alsnog teruggevonden en gekoppeld worden. Om er zeker van te zijn dat het goed gekoppeld wordt zijn er wel iets meer gegevens nodig. Je kunt daarvoor het beste een privéberichtje sturen via Facebook of Twitter met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres. Mijn collega helpt je dan verder! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Hidde van Zoggel en welkom bij de NS Community!

Ik heb even contact gehad met een collega van Verloren Voorwerpen en als ik het goed begrijp kan de betaling alsnog teruggevonden en gekoppeld worden. Om er zeker van te zijn dat het goed gekoppeld wordt zijn er wel iets meer gegevens nodig. Je kunt daarvoor het beste een privéberichtje sturen via Facebook of Twitter met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres. Mijn collega helpt je dan verder! 🙂

Reageer