beantwoord

Het servicenummer werkt niet

• 26 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Ik heb diverse keren het nummer 030-7515155 gedraaid en elke keer als ik een keuze doe in het menu, beweert het antwoordapparaat dat ik geen keuze heb gemaakt. Ik heb het vele malen geprobeerd, maar ik blijf niet aan de gang. Hoe moet ik nu mijn abonnement opzeggen ?
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 oktober 2015, 15:20

Naast telefonisch kunt u NS op een aantal andere manieren bereiken. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Een abonnement opzeggen kan ook nog per post: schrijf naar NS Klantenservice, afdeling Abonnementen, Postbus 2368, 3500 GJ Utrecht.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Naast telefonisch kunt u NS op een aantal andere manieren bereiken. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Een abonnement opzeggen kan ook nog per post: schrijf naar NS Klantenservice, afdeling Abonnementen, Postbus 2368, 3500 GJ Utrecht.
Wordt het niet tijd om de fout op het antwoordapparaat te herstellen ?
Wordt het niet tijd om de fout op het antwoordapparaat te herstellen ?

Hallo caerul en welkom op het NS Forum! Mocht je nog steeds niet kunnen bellen mag je mij ook een privébericht sturen en dan help ik je graag met het stop zetten van je abonnement.

Reageer