beantwoord

Hoe digitale klacht indienen

Hallo,

Hoe kan ik digitaal/online een klacht indienen? (ik wil een aantal foto's én een filmpje bijsluiten)
Ik heb gezocht naar een email adres of online formulier voor klachten, maar kan deze niet vinden.

mvg, Fred
icon

Beste antwoord door LauraR NS 10 oktober 2015, 13:38

Hoi Freddo, jammer om te lezen dat je een klacht hebt. Zoals De Luchmacht 2 schrijft hebben wij geen regulier e-mailadres. Via het forum is het per privébericht niet mogelijk om filmpjes en/of foto's te versturen dus ik raad je aan om, als je graag deze bestanden mee wilt sturen, ons via een DM op Twitter of een privébericht op Facebook de klacht te sturen inclusief bestanden.

Je kunt eventueel de foto's en filmpjes ook uploaden en ons per privébericht een link naar de bestanden en je klacht toesturen. Vervolgens helpen we je hier graag verder mee.

Bekijk origineel

5 reacties

Wellicht een optie om het eens via Twitter of Facebook te proberen? Het is wel mogelijk om een bericht naar NS te sturen, via de EVA-chat, maar daar kunnen geen bijlagen aan worden toegevoegd. Een 'gewoon' e-mailadres is er niet.
Reputatie 1
Je zou het ook gewoon hier in het forum kunnen doen! Daar kun je ook foto's en filmpjes toevoegen. De moderators van NS hier zullen je vast met je klacht willen helpen!
Hoi Freddo, jammer om te lezen dat je een klacht hebt. Zoals De Luchmacht 2 schrijft hebben wij geen regulier e-mailadres. Via het forum is het per privébericht niet mogelijk om filmpjes en/of foto's te versturen dus ik raad je aan om, als je graag deze bestanden mee wilt sturen, ons via een DM op Twitter of een privébericht op Facebook de klacht te sturen inclusief bestanden.

Je kunt eventueel de foto's en filmpjes ook uploaden en ons per privébericht een link naar de bestanden en je klacht toesturen. Vervolgens helpen we je hier graag verder mee.
Jullie hebben wel een algemeen forum adres, daar zou hij het ook naar toe kunnen sturen.....

Vrij simpel en makkelijker dan uploaden....
LauraR NS schreef:

Ervan uitgaande dat het om beeldmateriaal gaat dat de klacht ondersteunt is het waarschijnlijk niet handig dat jullie vanuit NS aanraden om het openbaar op het internet te kwakken.

Reageer