beantwoord

Hoe gevonden voorwerp terugkrijgen?

• 19 August 2021
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Hi allemaal, 

Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van de NS dat mijn gevonden voorwerp is gevonden. Daarin staat dat ik 2 weken na verwerking een e-mail krijg met het verzoek de verzendkosten te betalen, waarna ik mijn verloren voorwerp na 5 werkdagen ontvang. 

Ik snap de mail niet helemaal, mijn vraag dus aan jullie of iemand hier ervaring mee heeft en wat ik nu moet doen. Wachten tot ik een nieuwe mail ontvang - dus over 2 weken - of ondertussen NS contacten en aangeven dat mijn voorwerp gevonden is?

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door Denice NS 19 August 2021, 13:05

Hi charlottevanalfen. Welkom bij de Community!

Als ik het goed begrijp heb je een mail gekregen waarin staat dat jouw voorwerp is gevonden en dat deze is verzonden naar ons Bureau Gevonden Voorwerpen. Zodra het item daar is aangekomen ontvang je van ons bericht met instructies over het betalen van de verzendkosten. Je dient dus inderdaad nog even te wachten tot je opnieuw bericht van ons ontvangt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hi charlottevanalfen. Welkom bij de Community!

Als ik het goed begrijp heb je een mail gekregen waarin staat dat jouw voorwerp is gevonden en dat deze is verzonden naar ons Bureau Gevonden Voorwerpen. Zodra het item daar is aangekomen ontvang je van ons bericht met instructies over het betalen van de verzendkosten. Je dient dus inderdaad nog even te wachten tot je opnieuw bericht van ons ontvangt. 

Reageer