beantwoord

Hoe kan ik een klacht indienen bij NS

• 21 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 2515 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Wil een klacht indienen bij NS, waar en bij wie kan ik dat doen of mailen…?

Mvg,
I.Tulkens
icon

Beste antwoord door Hertog 21 augustus 2014, 23:55

Een klacht kun je het beste via de Klantenservice indienen.
Daartoe zijn er verschillende mogelijkheden:

1. Schrijf een (ouderwetse) brief naar: NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht

2. Stuur een email via EVA Bij "U zegt" tikt u gewoon e-mail. Er volgen nog enkele vragen, waarna u in een apart venster uw verhaal kwijt kunt.

3. Via dit forum pikken moderators ook vaak klachten op en gaan er dan vaak mee aan de slag.

4. Afhankelijk van de soort klacht zou u ook met de klantenservice kunnen bellen (030 751 51 55).
Bekijk origineel

6 reacties

Een klacht kun je het beste via de Klantenservice indienen.
Daartoe zijn er verschillende mogelijkheden:

1. Schrijf een (ouderwetse) brief naar: NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht

2. Stuur een email via EVA Bij "U zegt" tikt u gewoon e-mail. Er volgen nog enkele vragen, waarna u in een apart venster uw verhaal kwijt kunt.

3. Via dit forum pikken moderators ook vaak klachten op en gaan er dan vaak mee aan de slag.

4. Afhankelijk van de soort klacht zou u ook met de klantenservice kunnen bellen (030 751 51 55).
Beste ITulkens,

Welkom op het NS Serviceforum. Zoals Hertog ook al aangeeft kun je bij mij een klacht indienen. Je mag mij een privébericht sturen. Ik heb je topic verplaatst naar 'overige producten'. Ook heb ik de titel aangepast zodat deze beter de lading dekt van je topic.
Mijn Voordeeluren abonnement is vorige maand geannulleerd en ik zou binnen 3 a 4 weken mijn geld teruggestort krijgen. Inmiddels is dat termijn nagenoeg voorbij en ondanks eerder toezegging dat "begin deze week" mijn geld zou worden teruggestort en de verzekering "dat wij er alles aan doen om het eerder over te maken" heb ik nog steeds mijn geld niet. Dat is op zich al vervelend zat, maar waar ik echt boos van wordt is dat men van mij verwacht dat ik genoegen neem met vage toezeggingen of non-informatie. ik ben vrij coulant en rustig gebleven, maar mijn geduld is inmiddels echt wel op. Ik wil gewoon weten wannneer mijn geld wordt teruggestort, waarom is dat zo'n groot probleem voor NS om hier enige transparantie in te bieden?
Ik wil ook graag een klacht indienen maar niet via Eva, email is te lang om even snel te doen.
ik heb een klacht over het feit dat ik geen gebruik kan maken van meereis voordeel abonnement. Ik heb zelf een daluren abonnement en wilde dinsdag 16 dec. met 2 personen van Sittard naar Maastricht (retour) gaan, vertrek om 18.30u
Wat ik ook probeerde wij konden geen 2 retourskaarten met korting kopen bij een NS automaat. Wij moesten het volle tarief van 8,80 euro per kaart kopen.
Ondanks dat ik een daluur abonnement heb.
Ben benieuwd hoe NS dit oplost.
@banthoni,

De mensen die meereizen kunnen de meereiskorting op hun ovkaart zetten door deze tegen het kaartautomaat aan te houden en daar de stappen te volgen.
Vergeet dan niet daarmee in te checken, ook gaat het per enkele reis.

Reageer