beantwoord

Hoe kan ik medewerkers van NS bereiken?

• 8 september 2015
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Hallo,

Ik zoek het email adres van Mariska Brigitte, maar het is onmogelijk om haar email adres op internet te vinden.. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 8 september 2015, 13:53

Hoe kom je aan haar gegevens? Ik ga er vanuit dat wanneer je al contact met haar hebt gehad, je ook haar contactgegevens hebt ontvangen. Zo niet, dan kun je kijken of je haar via LinkedIN kunt vinden. Mocht ook dit niet werken, dan kan NS je hier helaas niet bij helpen. Wij geven deze gegevens niet vrij.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoe kom je aan haar gegevens? Ik ga er vanuit dat wanneer je al contact met haar hebt gehad, je ook haar contactgegevens hebt ontvangen. Zo niet, dan kun je kijken of je haar via LinkedIN kunt vinden. Mocht ook dit niet werken, dan kan NS je hier helaas niet bij helpen. Wij geven deze gegevens niet vrij.

Nee, ik heb nog geen contact met haar gehad. Maar ik dacht dat ik via deze weg misschien haar gegevens kon krijgen. Ik zal het via linkidin proberen. Bedankt voor je hulp
Hoi Dilian, en welkom!

Wat Thom schrijft, klopt. Naar aanleiding waarvan wil je Mariska benaderen?

Hoi sivan,

We willen haar graag benaderen over ons nieuwe bedrijf en of dit interessant kan zijn voor haar (in de functie die ze heeft bij NS).
Hoi Dilian, en welkom!

Wat Thom schrijft, klopt. Naar aanleiding waarvan wil je Mariska benaderen?
Reputatie 7
Badge +4
Medewerkers van de helpdesk geven geen privé- emailadressen. Hooguit is een van haar collega's bereid het door te sturen maar of dat ook daadwerkelijk zo is, waag ik te betwijfelen.

ik zie dat u uw eigen vraag al heeft beantwoord 😉

Reageer