beantwoord

Hoe kan ik mijn coupon verzilveren die geldig was tot 31.maart 2020

• 26 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 324 Bekeken

Dit staat op de NS site.

Actie van de Dag en Vakantieveilingen kaartjes

We geven geen geld terug voor treinkaartjes die gekocht zijn via Actie van de Dag of Vakantieveilingen. Wel verlengen we de geldigheid van de kaartjes tot 31 december 2020

Mijn vraag is: Hoe gaat het verzilveren in zijn werk? Want mijn coupon nummers geldig t/m 31 maart 2020 geven een foutmelding.

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 augustus 2020, 18:59

Als de couponcodes niet meer werken, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Als de couponcodes niet meer werken, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

De klanten service van de NS, verwijst mij telefonisch terug naar vakantie veilingen. Ik kan daar een nieuwe coupon code krijgen vertelt ze mij. Ik heb een mail gestuurd want de klanten service van vakantie veilingen is inmiddels gesloten. Op de site van vakantie veiling staat dat ik contact op moet nemen met de NS. Het is mij op dit moment allemaal niet duidelijk. Wie of hoe kan ik mijn coupon code nu verzilveren?

Reageer