Hoe krijg ik de klantenservice te pakken? | NS Community
beantwoord

Hoe krijg ik de klantenservice te pakken?

  • 7 November 2022
  • 8 reacties
  • 237 Bekeken

  • Sprinter
  • 3 reacties

Beste Mensen - via mijn werkgever heb ik een vrij reizen abonnement gekregen en ik wil graag mijn prive abonnement opzeggen. Volgens MijnNS kan dit abonnement alleen via de klantenservice opgezegd worden en ik probeer sinds begin oktober iemand te pakken te krijgen. 
Helaas kom ik er bij het telefoonnummer niet doorheen en reageert niemand op de chat. In de tussentijd loopt de maandelijkse afschrijving wel gewoon door. Heeft iemand een suggestie?

Alvast bedankt!
 

icon

Beste antwoord door Laura NS 7 November 2022, 10:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Tegenwoordig kun je een abonnement online opzeggen. Vergeet niet langs een kaartautomaat te gaan om na opzeggen het abonnement  van de kaart te halen.

@MoDe Dit abonnement helaas niet - Mijn NS geeft aan dat dit alleen kan via de klantenservice :( 

Update hierop - net reactie van NS medewerker gekregen. Deze weigerde contract per direct op te zeggen omdat ik niet kon bewijzen dat ik al een maand via de chat geen reactie kreeg en heeft het gesprek beeindigt. Abonnement nog steeds niet opgezegd… ongelofelijk slechte klantenservice

@EdM check je jouw privéberichten even? ;)

Ik heb de situatie even opnieuw bekeken en dit keer de beslissing van mijn collega op de chat overruled. Ik zie namelijk een actief zakelijk abonnement sinds april, een overstap van Weekend Vrij naar NS Flex Basis in mei (niet geactiveerd, dus oude abo bleef doorlopen) en geen enkele reis met Weekend Vrij sinds het zakelijke abonnement actief is. Ik snap mijn collega, maar ik heb genoeg bewijs staan om de klant hierin toch te geloven, en heb daarom het abonnement toch stopgezet met terugwerkende kracht.

Laatste update - snel en zeer naar tevredenheid geholpen door Laura! 

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap mijn collega

 

Ik niet.

Wat was nou het probleem? Het Weekend Vrij was omgezet naar Flex Basis, maar niet opgehaald. Ok. Maar waarom wilde je collega het dan niet direct alsnog regelen?

Mijn collega wilde graag bewijs zien van dat TS eerder heeft geprobeerd contact op te nemen om het met terugwerkende kracht stop te kunnen zetten. Dit omdat er 5 maanden is afgeschreven en wij geen teken van contact hierover zien in het account. (Maar goed, als het dus inderdaad steeds niet lukt met een medewerker in contact te komen, is dat logisch.) 

Reageer