beantwoord

hoe lang doet de NS over het antwoorden van mijn vraag via e-mail

• 15 juli 2017
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

vanaf 10 mei probeer ik al antwoord te krijgen op een aantal vragen die ik heb. Ik heb 3 mails gestuurd en iedere keer is de reactie dat het niet gelukt is om binnen 5 dagen antwoord te geven. de vraag is nu; wanneer lukt het wel? Inmiddels ben ik ruim 2 maanden aan het wachten en vraag ik me af of er nog antwoord komt, cq wat ik moet doen om een antwoord te krijgen... Graag hoor ik welke ingang ik kan gebruiken om nu snel en adequaat antwoord te krijgen.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 juli 2017, 15:52

Hallo nellyve en welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend om te lezen dat het zo lang duurt om een reactie te krijgen op je mail. Helaas kan het nog wel eens duren voordat je een reactie krijgt, afhankelijk van het onderwerp. Het kan namelijk zijn dat de afdeling die dit moet behandelen een achterstand heeft.

Mogelijk kunnen wij je ook helpen met de vraag? Dat zou dan in ieder geval iets sneller zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo nellyve en welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend om te lezen dat het zo lang duurt om een reactie te krijgen op je mail. Helaas kan het nog wel eens duren voordat je een reactie krijgt, afhankelijk van het onderwerp. Het kan namelijk zijn dat de afdeling die dit moet behandelen een achterstand heeft.

Mogelijk kunnen wij je ook helpen met de vraag? Dat zou dan in ieder geval iets sneller zijn.
Hoi nellyve, we kijken graag even of wij je verder kunnen helpen. Als je ons kunt laten weten wat je vraag is dan gaan we even op onderzoek uit.
Blijkbaar stond er iets verkeerd ingesteld bij je profielinstellingen, nellyve, waardoor je mogelijk niet kon reageren. Bij deze heb ik dat aangepast. Als we je alsnog kunnen helpen horen we dat graag!

Reageer