beantwoord

Hoe lang duurt een reactie bij de NS

  • 5 februari 2017
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Geachte M,

Op mijn vraag eerder op dit forum ben ik doorgestuurd naar de klantenservice en heb op 11 januari hier wederom mijn vraag gesteld.
Nu op 05 februari wacht ik nog steeds op een antwoord, behalve dat eea niet in 5 dagen gelukt is ivm drukte.
Nu na een veelvoud van 5 dagen, zou het wel eens netjes zijn een reactie te geven en zorgen dat het geld weer terugkomt.
Misschien helpt het delen op het Forum.
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 6 februari 2017, 08:12

Goedemorgen,

We hebben helaas een achterstand op de e-mail afdeling, vandaar ook de melding dat het langer kan gaan duren dan 5 werkdagen. De meeste mails worden nu beantwoord binnen 6 weken.. nog even afwachten dus. We zijn hard bezig om deze achterstand in te halen!
Bekijk origineel

3 reacties

Ben geen M,

Maar welke vraag heeft u hier op 11 januari wederom gesteld?
Goedemorgen,

We hebben helaas een achterstand op de e-mail afdeling, vandaar ook de melding dat het langer kan gaan duren dan 5 werkdagen. De meeste mails worden nu beantwoord binnen 6 weken.. nog even afwachten dus. We zijn hard bezig om deze achterstand in te halen!
Reputatie 6
Nogal een verschilletje natuurlijk, 30 werkdagen tegen 5 werkdagen.

2. Reizigers kunnen een klacht indienen bij elke van de betrokken
spoorwegondernemingen. Degene aan wie de klacht is
gericht, geeft binnen één maand een gemotiveerd antwoord of
deelt, in gerechtvaardigde gevallen, de reiziger mee op welke
datum binnen een termijn van minder dan drie maanden vanaf de
datum van de klacht uiterlijk een antwoord kan worden verwacht.

Reageer