beantwoord

Hoe lang wachten op respons NS medewerker?

• 29 september 2018
  • 9 reacties
  • 350 Bekeken

17 dagen geleden heb ik Gabriëlle NS via een privébericht benaderd met een vraag over een claim (Geld terug bij uitchecken). Ik hoorde niets terug, dus heb ik 6 dagen geleden Klaas-Jan NS hierover benaderd.

Mijn vraag is: hoe lang duurt het gemiddeld om een antwoord te krijgen op een vraag?

Vriendelijke groet,
pppp
icon

Beste antwoord door Miriam NS 29 september 2018, 14:00

Hallo pppptelfortnl, dat ligt eraan via welk kanaal de vraag wordt gesteld.

Het is niet de bedoeling om een willekeurige moderator een privébericht te sturen. Als je een vraag hebt kun je het beste een topic openen, dan zullen de leden en wij als moderators ons best doen je hierbij te helpen. Het kan zijn dat een moderator dan aangeeft dat je hem/haar een privébericht kunt sturen.

Wat is precies je vraag? Misschien kan ik je helpen!
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo pppptelfortnl, dat ligt eraan via welk kanaal de vraag wordt gesteld.
Het is niet de bedoeling om een willekeurige moderator een privébericht te sturen. Als je een vraag hebt kun je het beste een topic openen, dan zullen de leden en wij als moderators ons best doen je hierbij te helpen. Het kan zijn dat een moderator dan aangeeft dat je hem/haar een privébericht kunt sturen.

Wat is precies je vraag? Misschien kan ik je helpen!
Reputatie 7
Badge
Gabrielle NS werkt hier toch helemaal niet eens meer op het forum.
Excuses, Miriam, dat had ik me niet gerealiseerd. Dank voor de uitnodiging.

Dit was mijn (eerste) bericht:
Op 25 juli heb ik gereisd van Utrecht Centraal naar Schiphol Airport. Ik vergat op Schiphol Airport uit te checken. In (het antwoord op) de verwerking van mijn claim staat dat ik maar €1,20 terugkrijg: het €10 instaptarief minus €8,80, de prijs van de reis. Maar ik heb een voordeelkaart, dus de prijs van de reis is €5,30, en het bedrag van de restitutie zou €4,70 moeten zijn.
@Trein-D Gabrielle is inderdaad niet meer actief op de Community.
Reputatie 7
Badge
@Trein-D Gabrielle is inderdaad niet meer actief op de Community.
Bedankt voor de info. 😌
Badge +3
Het bedrag dat je terugkrijgt ligt er aan of je reis van Utrecht naar Schiphol in de daluren of spits begon.

Als je buiten de spits in Utrecht ingecheckt hebt, maar minder dan 35 minuten daarvoor ook uitgecheckt hebt in Utrecht (voor een eerdere reis, met aanvang in de spits) dan reisde je gewoon verder op voltarief, en heb je dus die € 1,20 tegoed (wat ze niet uitbetalen omdat het minimum voor restitutie € 2,30 is).
Dan is er iets mis gegaan in de verrekening van de korting vermoed ik. Ik kan dit even nagaan bij je gegevens. Wil jij mij de volgende gegevens via een privébericht sturen?

- Volledige naam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- OV-Chipkaartnummer

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Update: Ik ben dit nog voor TS aan het uitzoeken, zodra we een definitieve terugkoppeling hebben zal ik die hier plaatsen.
Update: Er is inderdaad iets mis gegaan en ik zal dit met TS verrekenen.

Reageer