beantwoord

Hoe verstuur ik een privébericht?

• 8 juli 2017
  • 6 reacties
  • 227 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoe verstuur ik een prive bericht
icon

Beste antwoord door Thomas NS 11 juli 2017, 17:18

Update: Helaas is door een fout van de platformbeheerders het registreren op het forum als nieuwe user niet verlopen zoals we dat hadden gewild. Deze gebruikers zijn niet goed op het forum terecht gekomen, waardoor reacties e.d. niet gelezen konden worden. Reactiemails werden niet verstuurd, waarbij een herstelactie van het gehele account ook niet mogelijk bleek. De platformbeheerders hebben de forumgebruikers op de hoogte gesteld via een e-mail dat zij hun account opnieuw kunnen aanmaken, om zo weer bij hun topic te komen. Dit is mogelijk met dezelfde username als eerst.

Ik hoop dat je n.a.v. de e-mail die wij je hebben gestuurd, alsnog een privébericht kunt versturen. Zo niet, geef dat vooral aan in dit topic.
Bekijk origineel

6 reacties

Klik op de naam van degene waar u een bericht aan wilt versturen en kies dan voor "stuur bericht".
Als ik op de naam Frans van Helvoort klik krijg ik te lezen:
Pagina niet gevonden

https://forum.ns.nl/members/frans-van-helvoort-41543

Misschien het account activeren?
Controleer even uw mail.
Badge +3
Er is op dit moment een storing waardoor nieuwe profielen niet goed aangemaakt worden. Jouw profiel is inderdaad 'stuk', of in ieder geval incompleet.

Heb je al op de activatie-link in je mail geklikt om je inschrijving bevestigen?
Hallo Frans van Helvoort, welkom op het NS Serviceforum!

Zoals Robert B aangeeft is er op het moment inderdaad een storing waardoor het aanmaken van nieuwe profielen niet goed wordt afgerond. Waarschijnlijk zul je daardoor niet kunnen reageren op dit topic en heb je mogelijk ook problemen met het sturen van een privébericht. We zijn op het moment druk bezig met een oplossing in ieder geval!

We zullen dit topic in de gaten houden en sturen je een bericht wanneer de storing is verholpen zodat we je profiel volledig kunnen activeren.
Reputatie 7
Update: Helaas is door een fout van de platformbeheerders het registreren op het forum als nieuwe user niet verlopen zoals we dat hadden gewild. Deze gebruikers zijn niet goed op het forum terecht gekomen, waardoor reacties e.d. niet gelezen konden worden. Reactiemails werden niet verstuurd, waarbij een herstelactie van het gehele account ook niet mogelijk bleek. De platformbeheerders hebben de forumgebruikers op de hoogte gesteld via een e-mail dat zij hun account opnieuw kunnen aanmaken, om zo weer bij hun topic te komen. Dit is mogelijk met dezelfde username als eerst.

Ik hoop dat je n.a.v. de e-mail die wij je hebben gestuurd, alsnog een privébericht kunt versturen. Zo niet, geef dat vooral aan in dit topic.

Reageer