beantwoord

Hoe voorkom ik dat ik gespamd wordt?

• 1 februari 2017
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Na een bericht op dit forum achtergelaten te hebben krijg ik voortdurend mail. Terwijl een moderator in het topic aangeeft:
Ik denk niet dat er actie zal worden ondernomen, in alle eerlijkheid. De overstap is haalbaar wanneer de trein op tijd rijdt. De dienstregeling aanpassen tot de nieuwe verbinding actief is, zal erg lastig worden. Ik ga het signaal nogmaals doorzetten. Meer ligt er niet binnen onze mogelijkheden.

Hoe kom ik van mijn subscription af?
Kan ik mijn account laten opheffen?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 1 februari 2017, 19:09

Gefeliciteerd met je nieuwe rang NS545433!

Je kunt deze meldingen uitzetten binnen jouw profiel instellingen. Kies hier voor 'notificaties van favorieten' op NEE en 'voeg topics automatisch toe aan favorieten' op NEE.
Bekijk origineel

6 reacties

Een nieuwe rank!
Je hebt met jouw activiteit op het forum de rank Op het juiste spoor verdiend. We kijken uit naar jouw volgende bijdragen!

duidelijk, ik ben een lulhannes.
Reputatie 7

Je kunt deze meldingen uitzetten binnen jouw profiel instellingen. Kies hier voor 'notificaties van favorieten' op NEE en 'voeg topics automatisch toe aan favorieten' op NEE.
..,,,,
Kan ik mijn account laten opheffen?

Een moderator kan uw status wijzigen door deze op inactief te zetten. Zie: https://forum.ns.nl/mijn-ns-53/account-verwijderen-18294

https://forum.ns.nl/off-topic-32/account-verwijderen-28541

Bij de tweede link is de status trouwens niet veranderd.

Echt verwijderen zit er niet zo snel in.

Graag mijn email adres uit uw database.
In wat voor toestand deze account vervolgens is laat ik aan u over.
Reputatie 7
Begrijp ik goed dat je jouw account wilt verwijderen?
Ik heb het account inmiddels gedeactiveerd.

Reageer