beantwoord

hoezo zonder geldig reisrecht?

  • 7 October 2021
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Ik krijg zojuist een mail dat ik zonder een geldig reisrecht een treinreis heb gemaakt vandaag, daar snap ik niks van, ik heb m’n abonnement in de caronatijd omgezet naar flex, niet beter wetende dat ik dan gewoon kan reizen met m’n kaart, en dat de gemaakte kosten daarna worden afgeschreven van mijn rekening !    Hoezo wordt er dan een correctietarief van €50,00 afgeschreven!!

hopende op reactie

mieke kocken  

icon

Beste antwoord door Maxime NS 7 October 2021, 22:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De mogelijke oorzaken zijn: 

  • Niet ingecheckt
  • Ingecheckt bij een poortje van een andere vervoerder
  • Foutje van de conducteur tijdens controle

 

Goedenavond Mkocken, welkom op de NS Community. 

 

Ik wil je adviseren om onze klantenservice hier even na te laten kijken zodat zij dit waarschijnlijk kunnen aanpassen. In principe krijg je dit correctietarief alleen als je in de trein zit zonder dat je hebt ingecheckt (of hebt ingecheckt, maar niet bij de juiste vervoerder).

Reputatie 6
Badge +1

KIJK eerst eens zelf op mijnNS wat daar geregistreerd is. OF denk zelf ff na wat er gebeurd kan zijn. Het gebeurt veelvuldig-gezien reacties op dit forum, dat die mails al worden verstuurd terwijl de gegevens nog niet allemaal in het systeem aangekomen zijn-vooral niet van andere vervoerders.

Reageer