Hulp bij trajectkaart!!

  • 14 september 2018
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Zoals gebruikelijk moet je bij de NS heel lang wachten iemand te spreken. Hang nu 38 minuten in de wacht. Hoe kan ik op een andere manier iemand bij de NS spreken met een vraag over mijn maandtrajectkaart?

De Chat werkt ook niet. Als er niemand is die wat zegt op de chat, waarom schakelen jullie deze dan niet gewoon uit? En een reactie op twitter zou 15 min duren. Wacht al 1,5 uur op een reactie. Ook die belofte alsjeblieft van de website halen!

3 reacties

Hoi Marnix,
ik stel mijn vragen vrijwel altijd via Twitter en deze worden snel bentwoord.
succes
We hebben niks meer van je vernomen, marnixns. Is je vraag al beantwoord?
Hi marnixns. Welkom bij de Community.

Vervelend dat je niemand te pakken kan krijgen. Het is afgelopen weken ontzettend druk op onze kanalen! Excuses!

Wellicht kunnen we je hier helpen? Wat is precies je vraag/probleem/verzoek?

Reageer