beantwoord

iets doorgeven en een vraag aan klantenservice

  • 23 april 2015
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Eergisteren heb ik klantenservice gebeld, ik moest vreselijk lang wachten. Vanochtend wilde ik iets doorgeven aan klantenservice maar ik had geen zin om weer zo lang te moeten wachten, dus probeerde ik het via Eva, maar die kon het niet bevatten. Dus hoop ik dat iemand van Klantenservice dit leest. Het gaat om het volgende: volgens mijn oude, intussen vervallen, ov kaart, ben ik twee keer vergeten uit te checken. Klantenservice kon dit niet zien in hun systeem, dus had ik met ze afgesproken dat ik print screens zou sturen als bijlage naar een e-mail adres dat ze me zouden sturen (wat ze trouwens nog steeds niet gedaan hebben). Nu zie ik zojuist dat ik al eerder hierover aan de bel had getrokken en dat beide 'vergeten uit te checken' gevallen al zijn toegewezen. Die toewijzing staat niet in mijn reishistorie, vandaar. Dit wilde ik dus doorgeven.
Nu iets anders (ja, ik begin een beetje de weg te vinden in Mijn NS ;-)): ik had ook een claim ingediend vanwege vertraging, maar deze is afgewezen, terwijl het wel een vertraging was van 30 minuten. Voor de afwijzing wordt geen reden gegeven. Heb ik ook proberen voor te leggen aan Eva, snapt ze niet. Klantenservice, lezen jullie dit forum?
icon

Beste antwoord door Janou NS 23 april 2015, 09:46

Eergisteren heb ik klantenservice gebeld, ik moest vreselijk lang wachten. Vanochtend wilde ik iets doorgeven aan klantenservice maar ik had geen zin om weer zo lang te moeten wachten, dus probeerde ik het via Eva, maar die kon het niet bevatten. Dus hoop ik dat iemand van Klantenservice dit leest. Het gaat om het volgende: volgens mijn oude, intussen vervallen, ov kaart, ben ik twee keer vergeten uit te checken. Klantenservice kon dit niet zien in hun systeem, dus had ik met ze afgesproken dat ik print screens zou sturen als bijlage naar een e-mail adres dat ze me zouden sturen (wat ze trouwens nog steeds niet gedaan hebben). Nu zie ik zojuist dat ik al eerder hierover aan de bel had getrokken en dat beide 'vergeten uit te checken' gevallen al zijn toegewezen. Die toewijzing staat niet in mijn reishistorie, vandaar. Dit wilde ik dus doorgeven.
Nu iets anders (ja, ik begin een beetje de weg te vinden in Mijn NS ;-)): ik had ook een claim ingediend vanwege vertraging, maar deze is afgewezen, terwijl het wel een vertraging was van 30 minuten. Voor de afwijzing wordt geen reden gegeven. Heb ik ook proberen voor te leggen aan Eva, snapt ze niet. Klantenservice, lezen jullie dit forum?


Goedemorgen elsware! Welkom op het NS Forum. Goed om te lezen dat deze vergeten uit-checks toch zijn goedgekeurd 🙂. M.b.t deze claims help ik jou natuurlijk graag verder. Hiervoor mag je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Overige producten".
Bekijk origineel

1 reactie

Eergisteren heb ik klantenservice gebeld, ik moest vreselijk lang wachten. Vanochtend wilde ik iets doorgeven aan klantenservice maar ik had geen zin om weer zo lang te moeten wachten, dus probeerde ik het via Eva, maar die kon het niet bevatten. Dus hoop ik dat iemand van Klantenservice dit leest. Het gaat om het volgende: volgens mijn oude, intussen vervallen, ov kaart, ben ik twee keer vergeten uit te checken. Klantenservice kon dit niet zien in hun systeem, dus had ik met ze afgesproken dat ik print screens zou sturen als bijlage naar een e-mail adres dat ze me zouden sturen (wat ze trouwens nog steeds niet gedaan hebben). Nu zie ik zojuist dat ik al eerder hierover aan de bel had getrokken en dat beide 'vergeten uit te checken' gevallen al zijn toegewezen. Die toewijzing staat niet in mijn reishistorie, vandaar. Dit wilde ik dus doorgeven.
Nu iets anders (ja, ik begin een beetje de weg te vinden in Mijn NS ;-)): ik had ook een claim ingediend vanwege vertraging, maar deze is afgewezen, terwijl het wel een vertraging was van 30 minuten. Voor de afwijzing wordt geen reden gegeven. Heb ik ook proberen voor te leggen aan Eva, snapt ze niet. Klantenservice, lezen jullie dit forum?


Goedemorgen elsware! Welkom op het NS Forum. Goed om te lezen dat deze vergeten uit-checks toch zijn goedgekeurd 🙂. M.b.t deze claims help ik jou natuurlijk graag verder. Hiervoor mag je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Overige producten".

Reageer