beantwoord

ik heb het kaartje dubbel

  • 19 June 2021
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Ik had een kaartje van station oss naar den Bosch Oost gekocht maar moest naar station den Bosch zijn…

Nu kocht ik een nieuw kaartje maar er niet opgelet dat dat van station den Bosch Oost naar den Bosch moest zijn…

Dus nu heb ik 2 kaartjes een van oss - den Bosch oost en een van oss naar den bosch.

Hoe kan ik van een kaartje het geld terug krijgen?

 

Groetjes Lausanne 

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 June 2021, 09:43

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer