beantwoord

Ik heb me e tickets niet gestuurd gekregen

  • 27 december 2017
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Beste ns
Ik heb gisteren e tickets besteld maar niet gestuurd gekregen op mijn email
icon

Beste antwoord door Thom 27 december 2017, 12:31

Kijkt u voor de zekerheid even in de junkmail of bij de Reclame. Is het daar ook niet, dan kunt u beter contact opnemen met Klantenservice. Ik ga er dan even van uit dat u de kaartjes bij NS heeft besteld.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Kijkt u voor de zekerheid even in de junkmail of bij de Reclame. Is het daar ook niet, dan kunt u beter contact opnemen met Klantenservice. Ik ga er dan even van uit dat u de kaartjes bij NS heeft besteld.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.

Reageer