beantwoord

Ik heb nu weer vertraging

• 29 april 2021
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

Hoe lelijk het treinstation ook is, hoe lelijk de treinen ook zijn. Het maakt mij echt niet uit.

Zolang er maar een goede trein rijdt. Oké?

Meer dan 5 minuten vertraging is voor mij echt te veel.

Mag ik alsjeblieft naar huis? Ik wil naar bed toe.

Is het een probleem van budgetteren? Betalen steden voor stations en het spoor of doet de NS dat? Mij hoeft die vraag niet te worden beantwoord. Ik wil gewoon een werkende trein.

Die linkse junkies in Amsterdam of elders kunnen wel fietsen. In Zuid-Holland moet alles gewoon werken, inclusief de treinen.

Niks tegen Amsterdam, ik hou van hun rijkdom aan diverse producten en eten, maar ik woon niet daar. Zo…

Budgetteer Zuid-Holland maar dubbel.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 april 2021, 21:22

Hallo Fluffball en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat je nu een vertraging moet ondervinden. Er zijn gevallen waarbij we er zelf niets aan kunnen doen. Ik hoop dat dit niet het geval is en dat je niet meer vertraging hoeft te ondervinden. Ik wens je een fijne reis verder.

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Fluffball en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat je nu een vertraging moet ondervinden. Er zijn gevallen waarbij we er zelf niets aan kunnen doen. Ik hoop dat dit niet het geval is en dat je niet meer vertraging hoeft te ondervinden. Ik wens je een fijne reis verder.

Helaas werkt het niet zo. Een trein heeft soms vertraging, een sein gaat soms kapot, op een weg staat soms file, een auto start soms niet en een vliegtuig kan soms niet vliegen vanwege vulkaanstof.

Datis het leven.

Reputatie 7
Badge +3

Geen enkele treinreiziger vindt vertraging leuk. Of je moet een Flex Weekend Vrij hebben en met een paar flinke vertragingen je maandelijks abonnementsbedrag terug krijgen en zo gratis kan reizen. :grin:  Maar bij reizen met de trein is vertraging helaas een realiteit en daar zul je gewoon rekening mee moeten houden. Als meer dan 5 minuten vertraging al te veel voor je is dan is de trein voor jou misschien niet het juiste vervoermiddel. 

Reputatie 6
Badge

En dan stap je als groenbewuste sportieve reiziger over op fietsen en dan is opeens die dag hele erg wind tegen en all lichten net op rood-zodat het wel 8 minuten langer duurt als normaal.

Reputatie 6

Het zit mee maar het zit ook wel eens tegen. Mooier dan dit wordt het niet.

Reageer