beantwoord

Ik kan geen keuze maken in telefoonmenu klantenservice ivm klacht

• 14 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Op de website staat de klntenservice als klachtenpunt aangegeven, maar ik krijg in het keuzemenu die mogelijkheid niet.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 14 augustus 2017, 18:16

Goedenavond mathilde d.. Als je deze klacht telefonisch wilt indienen heb je twee opties. Je kunt via het keuzemenu ofwel de route kiezen via 5. Informatie / Andere vraag -> 4. Overig, of je kunt het onderwerp kiezen waar de klacht over gaat.

Je kunt ons ook bereiken via een van de andere contactmogelijkheden, zoals Facebook, Twitter, Chat of E-mail. Ik kan deze klacht zelfs voor je doorzetten via het Forum, als je dat graag wilt. Mag ik vragen waar het precies over gaat? Je mag daarvoor ook een privébericht sturen als je het liever niet openbaar plaatst, daarvoor kun je op mijn naam klikken en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond mathilde d.. Als je deze klacht telefonisch wilt indienen heb je twee opties. Je kunt via het keuzemenu ofwel de route kiezen via 5. Informatie / Andere vraag -> 4. Overig, of je kunt het onderwerp kiezen waar de klacht over gaat.

Je kunt ons ook bereiken via een van de andere contactmogelijkheden, zoals Facebook, Twitter, Chat of E-mail. Ik kan deze klacht zelfs voor je doorzetten via het Forum, als je dat graag wilt. Mag ik vragen waar het precies over gaat? Je mag daarvoor ook een privébericht sturen als je het liever niet openbaar plaatst, daarvoor kun je op mijn naam klikken en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Ik heb zelf al een onderwerp op het forum aangemaakt:
Ik krijg mijn geld niet terug voor het fiets-vervoer dagkaartje van €6,10 van zaterdag 19 augustus. Het is niet mijn schuld dat ik het niet kan gebruiken, maar de schuld van de NS: er is geen treinverkeer rond Zwolle op die dag. Ik vind dat ik niet de dupe mag worden van het niet kunnen blokkeren van het kaartje door de ns. Bovendien ben ik ook al gedupeerd doordat ik mijn geplande reis niet kan maken.
Het commentaar dat daar gegeven wordt is o.a.: koop je kaartje dan ook niet zo vroeg/c.q. koop geen e-ticket. Maar via de website van de NS werd ik uitgenodigd om een kaartje te kopen toen ik informatie over het vervoer van de fiets opzocht. Nergens werd duidelijk gemaakt dat dit een risico met zich mee bracht. Als ik zelf ziek was geworden, of verhinderd was geweest, zou ik niet om restitutie gevraagd hebben! Maar mijn reis wordt geblokkeerd door de NS zelf en ik ben bovendien niet gewaarschuwd tegen het gebruik van etickets!
Ik vermoedde al dat het om hetzelfde onderwerp ging, bedankt voor de verdere uitleg. Ik zal op het topic in kwestie nog reageren om de informatie omtrent dit onderwerp in hetzelfde topic te houden.

Reageer