beantwoord

Ik kan niet reageren op een reactie in mijn eigen topic?

• 7 juli 2017
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb me vandaag aangemeld en dit topic aangemaakt: https://forum.ns.nl/ns-nl-51/suggesties-voor-ns-reisplanner-xtra-app-voor-ios-37206/index1.html
Eén van de moderators heeft gereageerd en stelt een vraag die ik graag wil beantwoorden, maar ik heb geen enkele mogelijkheid om te reageren. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en begrijp dat ik een activeringsmail voor het forum zou moeten hebben ontvangen, maar die heb ik niet. Tijdens de registratie voor het forum kreeg ik een time-out en toen ik het opnieuw probeerde, bleek het account tóch aangemaakt, echter de activeringsmail bleef uit. Ik heb toen een wachtwoordreset gedaan vanaf de inlogpagina en toen ik een nieuw wachtwoord gekozen had, was de eerste mail dat ik een privébericht had ontvangen van het NS Forum. Hoe kan mijn forumaccount alsnog geactiveerd worden, zodat ik ook daadwerkelijk kan reageren?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 7 juli 2017, 20:35

Goedemiddag Marco_vW, ik denk inderdaad dat er iets mis gaat met de bevestigingsmail. Nou kan ik dat handmatig voor je doen maar ik heb het idee dat je zelf al met je account zit te stoeien, ik kan er namelijk niet bij op het moment.

Ik heb de verstoring aangemeld, ik ben zelf geen IT'er dus ik weet niet hoe de oorzaak van het probleem aangepakt kan worden. Ik hou het in de gaten, mocht je een account hebben weten aan te maken mag je altijd een nieuw topic starten. Zorg ik ervoor dat alle instellingen goed komen te staan en je volledige toegang tot het forum krijgt.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Marco_vW, ik denk inderdaad dat er iets mis gaat met de bevestigingsmail. Nou kan ik dat handmatig voor je doen maar ik heb het idee dat je zelf al met je account zit te stoeien, ik kan er namelijk niet bij op het moment.

Ik heb de verstoring aangemeld, ik ben zelf geen IT'er dus ik weet niet hoe de oorzaak van het probleem aangepakt kan worden. Ik hou het in de gaten, mocht je een account hebben weten aan te maken mag je altijd een nieuw topic starten. Zorg ik ervoor dat alle instellingen goed komen te staan en je volledige toegang tot het forum krijgt.
Even een toevoeging voor alle zekerheid. We hebben te maken met een verstoring in het forum, die is dit weekend aangekaart en ik hoop dat hij aan het begin van de komende week is opgelost. Als wij Moderators het idee hebben dat een topicstarter niet kan reageren op zijn eigen topic door een storing, houden wij het even in de gaten en gaan we dit oppakken zodra de storing verholpen is.

Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Update: Inmiddels is er een gepaste oplossing gekomen vanuit de platformbeheer. Marco_vW heeft inmiddels een nieuw account kunnen aanmaken en op zijn topic kunnen reageren. Bedankt voor jouw inzet hierin, Marco, en uiteraard excuses voor het ongemak.

Reageer