beantwoord

ik krijg bij het contact comsument formulier geen bevestiging? Is mijn bericht nu verzonden?

• 1 november 2016
  • 40 reacties
  • 1933 Bekeken

Toon eerste bericht

40 reacties

Ik zou het fijn vinden als jullie mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres zodat ik nog meer gegevens heb om dit door te zetten. @marv87 ik heb meerdere malen het formulier ingevuld maar dien meer gegevens te verzamelen zodat dit probleem opgelost kan worden, wat de achterliggende gedachte is om meer gegevens te verzamelen durf ik niet te zeggen.
Ik zou het fijn vinden als jullie mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres zodat ik nog meer gegevens heb om dit door te zetten. @marv87 ik heb meerdere malen het formulier ingevuld maar dien meer gegevens te verzamelen zodat dit probleem opgelost kan worden, wat de achterliggende gedachte is om meer gegevens te verzamelen durf ik niet te zeggen.
Ik zal je een PB sturen, wat ik volgens mij eerder al gedaan had. Maar even voor mijn beeld, je hebt het formulier meerdere keren ingevoerd en heb je daarbij wel of geen bevestigingsmail ontvangen?
Reputatie 4
Ik heb zojuist ondervonden dat je na het versturen van het contactformulier gelijk een indicatie krijgt voor een antwoord. Ook krijg je de melding dat er een bevestiging zal worden verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Echter heb ik deze nog niet ontvangen.
U ontvangt zelf geen bevestiging, waarom wordt de bal bij de reiziger gelegd om het probleem op te lossen? Hoeveel bevestigingen heeft u nodig dat het niet werkt?
Blijkbaar zijn er een aantal klachten nodig om NS tot actie te dwingen. Bij een andere vraag moesten er ook al gegevens worden verzameld (vraag over actie tegen rokers)

Wat is de meerwaarde dat klanten dan al hun gegevens moeten mailen compleet met geboortedatum, wat voegt dat toe ? Een terugkoppeling krijgen ze niet.

Het probleem is er of is er niet, het is vrij eenvoudig te testen.
Het probleem was dat niet iedereen een ontvangstbevestiging ontving, dit probleem moest dus echt bij diegene worden gezocht die deze niet ontvingen. De gegevens die naar mij zijn doorgespeeld heb ik doorgezet zodat we er verder mee kunnen.
Je gaat voorbij aan de vraag van marv87, kreeg je zelf nu altijd een bevestiging of altijd niet ? Zo niet, van de hoeveel keer niet ?
Ik krijg ook geen bevestiging na het invullen van het contactformulier, een aantal uur geleden heb ik nog een poging gewaagd.
Zouden jullie mij nog een privébericht willen sturen met jullie gegevens Gert-Jan G en Cargil?
Erryt,

Waarom, als je het probleem zelf kan reproduceren, blijven jullie dit probleem bij de klant leggen. Je hebt zelf een reproduceerbare casus dus daar kan ICT volop mee testen om het probleem op te lossen.
Als jullie ICT afdeling dit niet voldoende vind zou ik je de tip geven om een andere ICT-afdeling te zoeken.

Als je meer casussen nodig hebt wil ik wel even een scriptje schrijven die 100 emailaccounts aanmaakt en daar het formulier voor invult en controleert of er een bevestiging verstuurd wordt. Maar lijkt mij allemaal zo overdreven.
Ik snap je punt marv87, wat de exacte reden hiervan is heb ik nog niet vernomen, bedankt voor je aanbod maar dat is niet nodig.
Het duurde even maar hij doet het weer, na het invullen van ons contactformulier moet je binnen 15 minuten een ontvangstbevestiging krijgen op het opgegeven e-mailadres.
Reputatie 4
Waarom staat er nog steeds in het contact formulier dat er na 5 werkdagen een antwoord komt? Gebeurt dit wel eens?
NA 5 werkdagen wel 😃. Binnen 5 werkdagen ??

Het is in elk geval fijn dat dit probleem lijkt opgelost.
Ik zie juist heel netjes al staan in de bevestigingsmail dat er een achterstand is en het mogelijk kan voorkomen dat de mail niet binnen 5 werkdagen beantwoord kan worden.
Reputatie 4
Haha, inderdaad NA 5 werkdagen wel :D

Aangezien de achterstand al vele maanden vele maanden is, vraag ik mij af of dat streven binnen 5 werkdagen ergens op gebaseerd is.

Reageer