beantwoord

Ik krijg een mail dat we een voucher kunnen vragen voor niet gevruikte keuzedagen. Er staat bij : "neem konakt op met klantensrvice" maar hoe met dat? via de site niet te doen

  • 15 mei 2020
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice

????????

 

icon

Beste antwoord door Danny NS 15 mei 2020, 11:38

Hoi Toast, welkom bij de NS Community!

Je kan met ons bellen via: 030 751 5155. Of met ons contacten via Facebook en Twitter. Ook kan je met ons chatten. Houd er rekenschap mee dat het erg druk is en het hierdoor even kan duren totdat iemand jou te woord kan staan.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Toast, welkom bij de NS Community!

Je kan met ons bellen via: 030 751 5155. Of met ons contacten via Facebook en Twitter. Ook kan je met ons chatten. Houd er rekenschap mee dat het erg druk is en het hierdoor even kan duren totdat iemand jou te woord kan staan.

Reputatie 7
Badge +3

Aanvullende tip: laat op de avond of vroeg in de ochtend is het minder druk bij de klantenservice.

Ik heb na 22.00 uur gebeld ,maar toen ook 55 min.in de wacht gestaan!

Reputatie 2

@Marretje 

Telefonisch is de NS 24 uur per dag, 7 dagen in de week te bereiken. U krijgt dan contact met een mederwerker. U kunt dus ook om 03:00 's nachts even bellen.

 

 

(https://www.webhelp.com/nl-nl/nieuws-insights/nieuws/ns-tilt-klantenservice-naar-volgend-niveau-met-copc-certificering-en-partnership-webhelp/ Mevrouw van de Broek is niet meer werkzaam bij de NS, maar dat terzijde. Nu is dat https://customerfirst.nl/nieuws/2020/04/klantenservice-ns-dendert-door-in-coronatijden/index.xml Twitter en Facebook zijn ook kanalen, maar de Pricacy Officer van de NS maakt daar zelf, om bepaalde redenen, geen gebruik van.) 

 

Reageer