beantwoord

ik wil een email sturen naar de ns

• 25 januari 2018
  • 32 reacties
  • 3151 Bekeken

vanwege seinstoring moest ik opnieuw inchecken in de spits en dat kostte mij 36,40 en 1 1/2 extra reistijd
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 januari 2018, 17:05

De klantenservice van NS is niet direct te mailen. Er bestaat wel een contactformulier, maar ik wil u afraden dat te gebruiken, omdat het vele weken kan duren voor u dan een reactie krijgt.

De snelste manieren om in contact te komen met de klantenservice zijn de telefoon (de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55), de chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), Twitter en Facebook.
Bekijk origineel

32 reacties

Badge +3
De klantenservice van NS is niet direct te mailen. Er bestaat wel een contactformulier, maar ik wil u afraden dat te gebruiken, omdat het vele weken kan duren voor u dan een reactie krijgt.

De snelste manieren om in contact te komen met de klantenservice zijn de telefoon (de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55), de chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), Twitter en Facebook.
Hi 30081927. Welkom op het Serviceforum!

Wat Tochjo aangeeft klopt inderdaad. Momenteel is het contactformulier ook van onze contactpagina afgehaald vanwege de achterstand die we hebben 😞 Je kan het beste gebruikmaken van onze Social Media kanalen, Live Chat of even telefonisch contact opnemen 🙂
Oh die is ook echt weggehaald nu........ Lol, ja, dat is een effectieve manier om de achterstand weg te werken: de toestroom van nieuwe berichten gewoon stopzetten 😃
Dat is wel de insteek inderdaad, Henk :P Hopelijk halen we de achterstand snel in!
Dat is wel de insteek inderdaad, Henk :P Hopelijk halen we de achterstand snel in!

Hopen:? Als het op die manier niet lukt om de achterstand weg te werken......?
Vind hem wel creatief eigenlijk, net als stations overslaan om vertraging in te lopen. Geniaal idee, bonus voor de bedenker! 😃 😃
@Nooduitgang... Dan eet ik m'n sok op 😉 (Via omwegen is het formulier nog wel te vinden, ssst ;))

Onze Social Media kanalen zijn een stuk sneller en hebben in elk geval onze voorkeur 🙂 Als men geen gebruik maakt van Social Media is er altijd nog de Live Chat of onze telefonische klantenservice. We willen onze klanten zo snel mogelijk van een reactie/oplossing voorzien en dat gaat per e-mail nu helaas niet lukken. Uiteraard mag 30081927 ons gewoon een mail sturen als hij/zij dat wil maar een antwoord gaat helaas wat langer op zich laten wachten 😞
Badge +3
Tja, dan gewoon naar forum@ns.nl maar dan is het ook maar de vraag wie het oppikt en wanneer.

Dan heeft een privébericht of live chat meer kans en zin.
@Robert: klopt! Via Twitter/Facebook geven we over het algemeen binnen 1 uur een reactie als het om een privébericht gaat. Via Live Chat krijg je binnen enkele minuten contact met een medewerker. Kortom, een miljoen keer sneller dan het sturen van een e-mail 😃
Enkele minuten, miljoen keer sneller. 2×1.000.000÷(60×24).....=.... ongeveer 3 jaar en 10 maanden. ?

Dat de achterstand zo groot was wist ik niet. ?
Reputatie 7
Badge +3
Gewoon op die contactpagina wat doorklikken, kon je wel weer uit bij het contactformulier.
Maar ja, dan moet je naderhand niet gaan zeuren dat je 3 maanden moet wachten op een antwoord.
Nee hoor live chat geeft gewoon aan dat het nu druk is en dat je moet wachten.

Zelfs na een half uur geen chat. Ik verbaas me wel dat jullie met een dikke smile melden dat het formulier weg is. Dat is toch gewoon om het huilen.

Gelukkig kan je de rechtstreeks link naar het formulier nog wel gebruiken.

https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
@Nooduitgang... Ik had ook kunnen weten dat er een rekensommetje achterweg kwam 😛 😉 Gelukkig is de achterstand geen 3 jaar en 10 maanden 😛
Tja, dan gewoon naar forum@ns.nl maar dan is het ook maar de vraag wie het oppikt en wanneer.
Sivan heeft die shared mailbox ooit eens aangevraagd nadat ik meermaals verwees naar de (standaard) foutpagina's waarop het adres stond. Daarna is de box een aantal keren gebruikt om plaatjes e.d. mee te kunnen sturen, wat bij PB's niet kan.

Voor zover ik weet is het nog steeds niet de bedoeling die box actief te gebruiken als klantenservice-kanaal.
Het is zeker niet de bedoeling om zomaar mails naar forum@ns.nl te sturen. Deze box is inderdaad bestemd voor het sturen van bewijsstukken indien daar (via een privébericht) door een moderator om gevraagd is 🙂 In dat geval weten we ook dat we een e-mail kunnen verwachten in die box. Goed dat je dat nog even benoemd, Henk 🆒
Zo op de vrijdagmiddag heb ik ook nog wel een goede suggestie om het probleem op te lossen :D

Haha, leuke suggestie Henk 😛 Ik zal het eens voorleggen maar ik denk dat ik dan een hoop scheve gezichten krijg 😛
Oeh, South Park 😃 😃 :D
maar ik denk dat ik dan een hoop scheve gezichten krijg :P
Ah joh, die krijg ik ook al jaren...
Reputatie 7
Badge +3
Wat een creatief idee weer zo op de vrijdagmiddag Henk 😉
Reputatie 7
Badge
Hmmmm, ik houd niet zo van Southpark. Ik vind het te gewelddadig.
Daar moet je een beetje doorheen prikken en goed kijken naar het verhaal achter een aflevering. Daar zit meer in dan je denkt :)

Ga met mij gezellig een avondje een enge film kijken en je merkt dat ik daar ook niks mee heb. Denk dat ik binnen 5 minuten weg ben, bah.
Reputatie 7
Badge
Ja ik ook, ik kan er echt niet tegen hoor. :)
Ik was 2 maanden geleden nog naar de bioscoop geweest met een paar vrienden want ze wouden perse de nieuwste aflevering van Jigsaw kijken. Vreselijke film!! Doe ik nooit meer. :S
Dus geen Insidious: The last key voor jullie? 😉
Nee Denice, sorry, daar moet je zonder mij heen 🙂
Reputatie 7
Badge
No way!! voor geen goud. Alleen die plaatjes alleen al zien er eng uit.

Reageer