beantwoord

ik wil een email sturen naar de ns

  • 25 januari 2018
  • 32 reacties
  • 9903 Bekeken

vanwege seinstoring moest ik opnieuw inchecken in de spits en dat kostte mij 36,40 en 1 1/2 extra reistijd
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 januari 2018, 17:05

De klantenservice van NS is niet direct te mailen. Er bestaat wel een contactformulier, maar ik wil u afraden dat te gebruiken, omdat het vele weken kan duren voor u dan een reactie krijgt.



De snelste manieren om in contact te komen met de klantenservice zijn de telefoon (de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55), de chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), Twitter en Facebook.
Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Die hoeft voor mij ook niet. Waar gaan we dan wel heen?
Zelf ga ik liever naar muziek dan film. Misschien kunnen we het NS Contactformulier invullen, hebben ze daar nog een goede suggestie? 😃
https://youtu.be/Mq4m3yAoW8E
Reputatie 7
Badge +3
Hoe snel verwacht je dan het antwoord?
Maar muziek is wel goede suggestie. Ben al tijdje niet meer geweest, laatste keer was denk ik North Sea Jazz al aantal jaar geleden.
Reputatie 7
Badge
https://youtu.be/Mq4m3yAoW8E

Tjonge jonge zeg, wat zijn die acteurs toch oud geworden he. Vooral Johnny Depp.

Ik verwacht een implementatie van mijn suggestie en daardoor helemaal geen antwoord 🆒
Reputatie 7
Badge +3
Tja, dat schiet dan ook niet op.

Reageer