beantwoord

ik wil een email sturen naar de ns

  • 25 januari 2018
  • 32 reacties
  • 3526 Bekeken

vanwege seinstoring moest ik opnieuw inchecken in de spits en dat kostte mij 36,40 en 1 1/2 extra reistijd
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 januari 2018, 17:05

De klantenservice van NS is niet direct te mailen. Er bestaat wel een contactformulier, maar ik wil u afraden dat te gebruiken, omdat het vele weken kan duren voor u dan een reactie krijgt.

De snelste manieren om in contact te komen met de klantenservice zijn de telefoon (de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55), de chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), Twitter en Facebook.
Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Tja, dat schiet dan ook niet op.
Ik verwacht een implementatie van mijn suggestie en daardoor helemaal geen antwoord 🆒
Reputatie 7
Badge
https://youtu.be/Mq4m3yAoW8E

Tjonge jonge zeg, wat zijn die acteurs toch oud geworden he. Vooral Johnny Depp.

Reputatie 7
Badge +3
Hoe snel verwacht je dan het antwoord?
Maar muziek is wel goede suggestie. Ben al tijdje niet meer geweest, laatste keer was denk ik North Sea Jazz al aantal jaar geleden.
https://youtu.be/Mq4m3yAoW8E
Zelf ga ik liever naar muziek dan film. Misschien kunnen we het NS Contactformulier invullen, hebben ze daar nog een goede suggestie? 😃
Reputatie 7
Badge +3
Die hoeft voor mij ook niet. Waar gaan we dan wel heen?
Reputatie 7
Badge
No way!! voor geen goud. Alleen die plaatjes alleen al zien er eng uit.

Nee Denice, sorry, daar moet je zonder mij heen 🙂
Dus geen Insidious: The last key voor jullie? 😉
Reputatie 7
Badge
Ja ik ook, ik kan er echt niet tegen hoor. :)
Ik was 2 maanden geleden nog naar de bioscoop geweest met een paar vrienden want ze wouden perse de nieuwste aflevering van Jigsaw kijken. Vreselijke film!! Doe ik nooit meer. :S
Daar moet je een beetje doorheen prikken en goed kijken naar het verhaal achter een aflevering. Daar zit meer in dan je denkt :)

Ga met mij gezellig een avondje een enge film kijken en je merkt dat ik daar ook niks mee heb. Denk dat ik binnen 5 minuten weg ben, bah.
Reputatie 7
Badge
Hmmmm, ik houd niet zo van Southpark. Ik vind het te gewelddadig.
Reputatie 7
Badge +3
Wat een creatief idee weer zo op de vrijdagmiddag Henk 😉
Oeh, South Park 😃 😃 :D
maar ik denk dat ik dan een hoop scheve gezichten krijg :P
Ah joh, die krijg ik ook al jaren...



Haha, leuke suggestie Henk 😛 Ik zal het eens voorleggen maar ik denk dat ik dan een hoop scheve gezichten krijg 😛
Zo op de vrijdagmiddag heb ik ook nog wel een goede suggestie om het probleem op te lossen :D


Het is zeker niet de bedoeling om zomaar mails naar forum@ns.nl te sturen. Deze box is inderdaad bestemd voor het sturen van bewijsstukken indien daar (via een privébericht) door een moderator om gevraagd is 🙂 In dat geval weten we ook dat we een e-mail kunnen verwachten in die box. Goed dat je dat nog even benoemd, Henk 🆒
Tja, dan gewoon naar forum@ns.nl maar dan is het ook maar de vraag wie het oppikt en wanneer.
Sivan heeft die shared mailbox ooit eens aangevraagd nadat ik meermaals verwees naar de (standaard) foutpagina's waarop het adres stond. Daarna is de box een aantal keren gebruikt om plaatjes e.d. mee te kunnen sturen, wat bij PB's niet kan.

Voor zover ik weet is het nog steeds niet de bedoeling die box actief te gebruiken als klantenservice-kanaal.
@Nooduitgang... Ik had ook kunnen weten dat er een rekensommetje achterweg kwam 😛 😉 Gelukkig is de achterstand geen 3 jaar en 10 maanden 😛
Nee hoor live chat geeft gewoon aan dat het nu druk is en dat je moet wachten.

Zelfs na een half uur geen chat. Ik verbaas me wel dat jullie met een dikke smile melden dat het formulier weg is. Dat is toch gewoon om het huilen.

Gelukkig kan je de rechtstreeks link naar het formulier nog wel gebruiken.

https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Reputatie 7
Badge +3
Gewoon op die contactpagina wat doorklikken, kon je wel weer uit bij het contactformulier.
Maar ja, dan moet je naderhand niet gaan zeuren dat je 3 maanden moet wachten op een antwoord.
Enkele minuten, miljoen keer sneller. 2×1.000.000÷(60×24).....=.... ongeveer 3 jaar en 10 maanden. ?

Dat de achterstand zo groot was wist ik niet. ?
@Robert: klopt! Via Twitter/Facebook geven we over het algemeen binnen 1 uur een reactie als het om een privébericht gaat. Via Live Chat krijg je binnen enkele minuten contact met een medewerker. Kortom, een miljoen keer sneller dan het sturen van een e-mail 😃
Badge +3
Tja, dan gewoon naar forum@ns.nl maar dan is het ook maar de vraag wie het oppikt en wanneer.

Dan heeft een privébericht of live chat meer kans en zin.

Reageer