incasso

  • 18 september 2019
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
hallo,
er is bij mij 30 euro afgeschreven terwijl ik alleen kan zien dat er intotaal 10 euro aan reiskosten gemaakt zijn. Wat nu!

2 reacties

Dag TeunH en welkom op onze Community!

En wat vervelend om te lezen dat er meer geld van je rekening is afgeschreven dan je had verwacht! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Tevens heb ik je Topic even verplaatst zodat het wat makkelijker te vinden is.
Badge +3
In Mijn NS kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer