beantwoord

incheck probleem

• 30 juli 2019
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

Geachte lezer,
afgelopen zondag ging ik van amsterdam centraal naar haarlem centraal en vice versa. volgens mijn ns profiel online is hierbij twee keer niet ingecheckt, maar volgens mijn ovkaart app op mijn telefoon is dit wel gewoon gedaan. Zie afbeelding. wat te doen?

icon

Beste antwoord door Danny NS 30 juli 2019, 12:02

Hoi jairzinho73 en welkom bij de NS Community!

Dit is een platform waar reizigers elkaar helpen. Mijn advies is om jouw vraag bij de klantenservice neer te leggen.

Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi jairzinho73 en welkom bij de NS Community!

Dit is een platform waar reizigers elkaar helpen. Mijn advies is om jouw vraag bij de klantenservice neer te leggen.

Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Reputatie 5
Je reist op saldo en in de adminstratie van je ov chipkaart is keurig te zien dat je hebt in- en uitgecheckt. Ik gok het er op dat het systeem bij ns iets achter loopt en zou er sowieso niet de moeite voor doen antwoord te proberen te krijgen van de klantenservice. Je hebt niet te veel betaald en hebt dus geen probleem. En als NS het in haar hoofd haalt je een boete te sturen ofzo, kun je daar altijd nog bezwaar tegen maken en heb je de administratie van Translink/ov chipkaart als bewijs.
Badge +3
Ik zag al meedere topics voorbij komen waar in/uitchecks (nog) misten in Mijn NS. Na een dag of twee zou het goed moeten staan.

Reageer