beantwoord

Informatie

• 14 april 2016
  • 5 reacties
  • 328 Bekeken

Waarom krijgt mijn echtgenote wel informatie van de NS en ik niet?
icon

Beste antwoord door Minke NS 15 april 2016, 11:26

bernard36 ik heb het kaartnummer verwijderd zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden. Als je informatie over de Keuzedagen wil, kun je een MijnNS account aanmaken. Ik denk dat je doelt op de e-mails die jouw vrouw nu ontvangt. Wanneer ik jouw e-mailadres in het systeem zet, moet dit lukken. Kun je een privébericht sturen door op mijn foto te klikken? Graag ontvang ik dan NAW-gegevens, e-mailadres en OV-chipkaartnummer.
Bekijk origineel

5 reacties

Wat voor informatie bedoelt u?
Hoi Bernard36, welkom op het NS Serviceforum!

Wat voor informatie zou je willen ontvangen van NS? Dan kunnen we wat specifieker antwoord geven op je vraag. Hebben jij en je echtgenote ook abonnementen van NS?
Wil graag informatie over mijn vrije reisdagen,Mijn kaartnr.3528 **** **** ****
bernard36 ik heb het kaartnummer verwijderd zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden. Als je informatie over de Keuzedagen wil, kun je een MijnNS account aanmaken. Ik denk dat je doelt op de e-mails die jouw vrouw nu ontvangt. Wanneer ik jouw e-mailadres in het systeem zet, moet dit lukken. Kun je een privébericht sturen door op mijn foto te klikken? Graag ontvang ik dan NAW-gegevens, e-mailadres en OV-chipkaartnummer.
Ik heb geen bericht meer van Bernard ontvangen. Wanneer je alsnog geholpen wilt worden, mag je gerust een bericht sturen met de gegevens.

Reageer