beantwoord

Informatie van na via e-mail

• 6 januari 2017
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Ik heb het verzoek gekregen om via ns.nl/mailadres aan te geven dat ik in de toekomst de informatie van ns per e-mail wil ontvangen. Dat lukt echter niet. Er wordt aangegeven wat mijn huidige (correcte) e-mailadres is en als ik dan de vinkers aanzet zoals ik wil, geeft hij aan dat mijn e-mailadres onjuist is. Als ik vervolgens dan toch maar dit zelfde e-mailadres invul bij 'uw nieuwe e-mailadres' en nogmaals bij 'bevestiging nieuw e-mailadres, geeft hij wéér de melding dat het e-mailadres onjuist is. Ik wil graag papier besparen, maar hoe moet dat nu?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 12 januari 2017, 18:37

Ik heb de instellingen van cinvankester intern gewijzigd zodat ze alle berichtgevingen van ons digitaal zal ontvangen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo cinvankester en welkom op het NS Serviceforum,

Zou je mij een privébericht willen sturen? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum erg laag ligt.
Eerst heeft dit voor mij opgelost!
Ik heb de instellingen van cinvankester intern gewijzigd zodat ze alle berichtgevingen van ons digitaal zal ontvangen.

Reageer