beantwoord

Ingediende klacht wordt niet afgehandeld

• 31 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Goedemorgen, op 15 september heb ik bij de klantenservice NS een klacht ingediend over verkeerde informatie op het scherm op een perron waardoor ik, en met mij nog een groep mensen, de trein gemist hebben. Ik kreeg het antwoord dat NS niet in staat was binnen om 5 werkdagen te reageren. Op 11 oktober maar weer een herinnering aan mijn klacht gestuurd en weer kreeg ik hetzelfde antwoord. Tot op heden is mijn klacht nog steeds niet in behandeling genomen.

Ik vraag mij af waarom dit zo gaat? Waarom bestaat er een klantenservice als de klanten blijkbaar niet serieus genomen worden?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 oktober 2019, 14:14

Goedemiddag e.d. Het spijt me dat je zo lang moet wachten op een reactie. Ik kan me voorstellen dat je je niet serieus genomen voelt, maar dit is absoluut niet de bedoeling. Helaas is er momenteel nog een achterstand met de afhandeling van dit soort berichten. Ik heb de huidige situatie even nagevraagd bij een collega en ik heb begrepen dat jou klacht vrijwel elk moment aan de beurt zou kunnen zijn. Ik wil je dus om nog iets meer geduld vragen!

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag e.d. Het spijt me dat je zo lang moet wachten op een reactie. Ik kan me voorstellen dat je je niet serieus genomen voelt, maar dit is absoluut niet de bedoeling. Helaas is er momenteel nog een achterstand met de afhandeling van dit soort berichten. Ik heb de huidige situatie even nagevraagd bij een collega en ik heb begrepen dat jou klacht vrijwel elk moment aan de beurt zou kunnen zijn. Ik wil je dus om nog iets meer geduld vragen!

Bedankt Stijn voor je reactie. Mijn geduld wordt zo wel op de proef gesteld. Het zou fijn zijn als de klantenservice dan even aan zou geven dat zij nog wel met mijn klacht bezig zijn, dan weet ik waar ik aan toe ben.

Reageer