beantwoord

Interview onderzoek - studenten HvA

Goedemorgen,

Wij zijn drie vierdejaars Bedrijfskunde MER studenten aan de Hogeschool van Amsterdam (Tommie, Redouan & Dylan) en wij doen onderzoek voor de WBG. De West-Friese Bedrijven Groep (WBG) heeft als doel om de regio West-Friesland op de kaart te zetten onder het motto Amsterdam first, West-Friesland second. Namens de WBG doen wij onderzoek naar de bereikbaarheidsaspecten die invloed hebben op personen uit de regio Amsterdam om uiteindelijk een verhuizing naar de regio West-Friesland te overwegen. Om een passend advies op te kunnen stellen hebben wij de input nodig van relevante stakeholders.

Wij willen door dit interview meer inzicht inwinnen met betrekking tot de motieven van mensen om te gaan verhuizen. Nog specifieker, wij willen inzicht krijgen over welke bereikbaarheidsaspecten (reistijd, reiskosten & comfort en kwaliteit) van belang zijn om deze verhuizing te overwegen.

Wij willen graag in contact met iemand komen binnen de NS, die ons meer informatie kan verschaffen over dit onderwerp. Om zo uiteindelijk een interview te houden. Dit hoeft niet lang te duren en is binnen een kwartier afgerond.

Met vriendelijke groet,

Tommie van Haren, Redouan el Arbaoui & Dylan Rietveld.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 december 2018, 17:50

Goedemiddag tommievharen en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat we je hiervoor via de Community lastig kunnen helpen, maar dat wil niet zeggen dat het algeheel niet mogelijk is! Je kunt hiervoor het beste een kijkje nemen op deze pagina. Jullie verzoek valt niet 100% in lijn met de criteria vermeld op deze pagina, maar het is uiteindelijk wel een verzoek tot iets van samenwerking, wat het beste tot zijn recht komt via dat formulier. Ik wil jullie in ieder geval heel veel succes wensen met het onderzoek!

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag tommievharen en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat we je hiervoor via de Community lastig kunnen helpen, maar dat wil niet zeggen dat het algeheel niet mogelijk is! Je kunt hiervoor het beste een kijkje nemen op deze pagina. Jullie verzoek valt niet 100% in lijn met de criteria vermeld op deze pagina, maar het is uiteindelijk wel een verzoek tot iets van samenwerking, wat het beste tot zijn recht komt via dat formulier. Ik wil jullie in ieder geval heel veel succes wensen met het onderzoek!

Reageer