beantwoord

Interview toerisme openbaar vervoer HvA student

• 20 februari 2019
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Ik heb een vraag waarvan ik niet zo goed weet waar ik er het beste mee naar toe kan.

Ik studeer aan de hva en werk nu aan een project van Amsterdam marketing. Daarvoor moeten wij onderzoek doen naar toerisme. Ik moet specifiek onderzoek doen naar toeristen die gebruik maken van het openbaar vervoer. Ik moet over dit onderwerp 2 experts interviewen en hoop dus dat ik een interview kan regelen met een iemand bij de NS die voor mij wat vragen kan beantwoorden. Ik vroeg me af of ik wellicht een conducteur of een medewerker aan van een tickets en service balie zou kunnen spreken hierover. Is dit te regelen?

Heeft u een tip voor mij hoe ik een dergelijk persoon het beste kan bereiken? Een e-mail/ nummer/...

Gr Laurian Dobbelstein.
icon

Beste antwoord door Emma NS 20 februari 2019, 17:35

Hallo lauriandobbelstein, welkom bij onze Community!

Wat leuk dat je ons wil betrekken bij een opdracht voor school. Hopelijk is er iemand geïnteresseerd om je hierbij te helpen. Zou je misschien iets meer kunnen vertellen over wat er zoal besproken wordt in het interview? Toerisme is namelijk heel breed, misschien kun jij het wat verduidelijken voor ons? :)

We zijn vast allemaal hartstikke benieuwd.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo lauriandobbelstein, welkom bij onze Community!

Wat leuk dat je ons wil betrekken bij een opdracht voor school. Hopelijk is er iemand geïnteresseerd om je hierbij te helpen. Zou je misschien iets meer kunnen vertellen over wat er zoal besproken wordt in het interview? Toerisme is namelijk heel breed, misschien kun jij het wat verduidelijken voor ons? :)

We zijn vast allemaal hartstikke benieuwd.
Hallo Emma,

Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik zal wat uitleg proberen te geven.
De opdracht die ik vanuit school heb gekregen is om een online app voor de Amsterdam city card te maken. Voordat we aan dit ontwerp gaan werken moeten we onderzoek doen. Dat onderzoek is verdeeld over de projectleden en ik ben aan het subonderwerp "openbaar vervoer" gekoppeld. De vragen die ik zal stellen zullen voornamelijk dieper ingaan op het openbaar vervoer-gebruik van toeristen. Hierover wil ik het liefst iemand spreken die in contact komt met de toeristen en voornamelijk veel kan vertellen over de manier dat zij het ov gebruiken en welke vragen zij hierbij hebben. Hoe komen de toeristen nu aan hun informatie en hoeveel moeten jullie ze daarbij helpen en hoe kunnen wij het in de nieuwe app gaan verbeteren voor de betrokken partijen.

Is het zo wat duidelijker of moet ik nog ergens dieper op in gaan?
Jij ook bedankt voor je snelle antwoord lauriandobbelstein, dit is helemaal duidelijk. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen. Mochten er geïnteresseerden zijn op onze Community, lees je dat vanzelf.

Ik zal contact met je opnemen als ik iemand voor je heb gevonden! 🙂
Helaas heb ik je niet kunnen helpen lauriandobbelstein, dat vind ik erg jammer. Hopelijk gaat het allemaal lukken met je opdracht! 🙂 Ik wens je heel veel succes.

Reageer