beantwoord

Jas terugsturen die niet mijn verloren jas is.

• 11 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Het centraal bureau gevonden voorwerpen heeft mij een jas toegestuurd die niet mijn verloren jas blijkt te zijn. Ik wil deze terug sturen maar zonder kosten. Het postagentschap gaat niet akkoord met retour afzender omdat de afzender niet op het pakket vermeld staat.
Kunt u mij een antwoordnummer toesturen zodat ik deze jas kan terugsturen naar Utrecht?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 12 augustus 2017, 15:04

Hallo marjanbl, welkom op het NS Serviceforum.

Ik kan je op dit moment hier niet mee helpen omdat hett Centraal Depot Gevonden Goed op dit moment gesloten is. Deze zijn vanaf maandag weer geopend. Je kunt dus het beste op maandag even contact opnemen met Gevonden Goed via 030-7515155. Je kiest in het keuzemenu voor optie 5 en dan optie 1. Een medewerker van Gevonden Goed kan dan contact opnemen met het Depot om dit op te lossen.
Bekijk origineel

2 reacties

Misschien is afgeven bij een loket een optie?
Hallo marjanbl, welkom op het NS Serviceforum.

Ik kan je op dit moment hier niet mee helpen omdat hett Centraal Depot Gevonden Goed op dit moment gesloten is. Deze zijn vanaf maandag weer geopend. Je kunt dus het beste op maandag even contact opnemen met Gevonden Goed via 030-7515155. Je kiest in het keuzemenu voor optie 5 en dan optie 1. Een medewerker van Gevonden Goed kan dan contact opnemen met het Depot om dit op te lossen.

Reageer