beantwoord

Jas verloren

• 3 juni 2017
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

LS,

Gister ben ik mijn leren jas in de trein vergeten. Ik heb direct gebeld met sectie gevonden voorwerpen en zij zouden de conducteur direct op de hoogte brengen. Ook werd mij verteld dat de conducteur met mij contact zou opnemen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Kan ik nog een telefoontje verwachten of ben ik gewoonweg de pineut? Ik zat in de trein van Almere centrum (17:43uur) naar Amsterdam zuid.

Mvg Hero
icon

Beste antwoord door Thomas NS 3 juni 2017, 16:56

Hallo HeroZijlker en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat er geen contact op is genomen toen de jas gevonden werd. Het zal hier waarschijnlijk gaan om een misverstand, maar daar kunnen we achter komen. Wat je in dit geval kunt doen is een telefoontje plegen met 030 7515155 (optie 5 en dan optie 1) van het gevonden goed. Wat ook mogelijk is, is om via Twitter of Facebook contact te zoeken. Hier zitten ook medewerkers die de gevonden voorwerpen kunnen inzien en je daarmee kunnen helpen. Succes, ik hoop dat de jas snel weer bij je terugkomt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo HeroZijlker en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat er geen contact op is genomen toen de jas gevonden werd. Het zal hier waarschijnlijk gaan om een misverstand, maar daar kunnen we achter komen. Wat je in dit geval kunt doen is een telefoontje plegen met 030 7515155 (optie 5 en dan optie 1) van het gevonden goed. Wat ook mogelijk is, is om via Twitter of Facebook contact te zoeken. Hier zitten ook medewerkers die de gevonden voorwerpen kunnen inzien en je daarmee kunnen helpen. Succes, ik hoop dat de jas snel weer bij je terugkomt.
Via welk Facebook adres kan ik hulp zoeken?
Dat kan via www.facebook.com/nederlandsespoorwegen

Is je jas ondertussen misschien gevonden, Hero?

Reageer