beantwoord

Kaartje kwijt

  • 22 July 2021
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Hoi NS, 

Ik heb zonet (online) 2x één kaartje gekocht, alleen een van de twee kaartje staat er nog niet bij. Wel is er geld van mijn bank af. Zou ik mijn kaartje ook nog kunnen krijgen? Het is een jongendagkaart van 7,50. 
 

Groetjes: Sanneee

icon

Beste antwoord door Robert B 22 July 2021, 19:30

Welkom bij de NS Community!

Er was een flinke internetstoring waardoor o.a. NS getroffen werd.

Als het goed is heb je voor beide kaartjes een e-mail bevestiging gehad, met een knop om het ticket in de NS app te laden. Die zou nu weer moeten werken (of in de app tikkenop Probeer opnieuw).

Zo niet, dan neem contact op met de klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Er was een flinke internetstoring waardoor o.a. NS getroffen werd.

Als het goed is heb je voor beide kaartjes een e-mail bevestiging gehad, met een knop om het ticket in de NS app te laden. Die zou nu weer moeten werken (of in de app tikkenop Probeer opnieuw).

Zo niet, dan neem contact op met de klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).

Reageer