beantwoord

Kaartje op verkeerde datum

  • 11 February 2022
  • 1 reactie
  • 614 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

 

Op vrijdag 11 februari heb ik een kaartje gekocjt met ordernummer 41545785. Dit betrof toeslag voor de IC tussen Rotterdam Centraal en Schiphol Airport op 11 februari. Echter moest dit 12 februari zijn. Deze heb ik daarna ook gekocht (ordernummer: 41545798). Is het mogelijk om de €2,70 voor het kaartje met ordernummer 41545785 terug te krijgen. Hier is en zal niet mee gereisd worden. 
 

Ik hoor het graag en alvast enorm bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 February 2022, 21:17

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Het is niet mogelijk geld terug te krijgen voor een al gedownload e-ticket of een e-ticket dat al in de app is geladen. NS kan namelijk niet zien of het kaartje niet alsnog gebruikt wordt. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u zonder meerkosten met de Intercity direct kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen met de Intercity direct kunnen reizen voor de prijs van één.

Alleen als u het ticket nog niet gedownload hebt of in de app hebt geladen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw geld terug te vragen. Hebt u dat al wel gedaan, dan zou u hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer