beantwoord

Kaartje voor morgen 22 april gekocht, maar kan vanwege ziekte niet reizen

• 21 april 2018
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Kaartje voor morgen 22 april gekocht, maar kan vanwege ziekte niet reizen. Het betreft een retoureticket van 's-Hertogebosch naar Airport Schiphol van € 33,--. Hoe kan ik dit bedrag terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 22 april 2018, 11:27

Hallo Huberdina en welkom op het NS Forum,

Het gegeven antwoord van Tamzin is juist, maar als het wel een e-ticket betreft en deze is nog niet geopend dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als u het heeft gekocht in de automaat of aan het loket kunt U het bij een loket weer inleveren.

Als het een e-ticket is, is restitutie niet mogelijk zoals ook vermeld staat in de voorwaarden. De reden is dat niet gecontroleerd kan worden of U niet toch op het ticket gaat reizen.
Hallo Huberdina en welkom op het NS Forum,

Het gegeven antwoord van Tamzin is juist, maar als het wel een e-ticket betreft en deze is nog niet geopend dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Kaartje voor morgen 22 april gekocht, maar kan vanwege ziekte niet reizen. Het betreft een retoureticket van 's-Hertogebosch naar Airport Schiphol van € 33,--. Hoe kan ik dit bedrag terugkrijgen?
Gisterenavond druk in de weer geweest. De sites van NS bestudeert en kwam uiteindelijk tot ontdekking dat ik het beste een Messenger via NS-Facebook kon verzenden. Na wat heen en weer gechat waarbij ze mijn gegevens nodig hadden, kreeg ik vannacht (jaja de medewerkers van de NS werken ook in de nacht) het bericht dat ik een couponcode kreeg aangeboden die ik later kan verzilveren voor een treinticket.
BEDANKT NS VOOR DEZE SNELLE SERVICE.

Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te lezen dat je probleem zo snel is opgelost.

Reageer