kan ik mijn net gekochte treinkaartje ook annuleren | NS Community
beantwoord

kan ik mijn net gekochte treinkaartje ook annuleren

  • 28 December 2021
  • 4 reacties
  • 12297 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb net een treinkaartje gekocht voor morgen avond enkele reis, kan ik die annuleren en mijn geld terug krijgen

icon

Beste antwoord door JurgenH 28 December 2021, 21:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Hey taar. Welkom bij de NS Community.

Als het een kaartje uit de automaat is en je bent er niet mee ingecheckt kun je het beste contact opzoeken met onze Klantenservice. Dan kunnen we kijken of er nog wat mogelijk is. Verder is het voor een e-ticket zo dat deze niet te vergoeden zijn zoals JurgenH al aangeeft, maar als het nog niet gedownload is kan je nog wel proberen hier contact voor op te nemen. 

Reputatie 7
Badge +1

Gekochte tickets kunnen helaas niet geannuleerd worden. Het ticket kan namelijk niet ongeldig gemaakt worden, waardoor er ook na teruggave van het bedrag nog mee gereisd zou kunnen worden.

Alleen als het kaartje nog niet is gedownload wil de klantenservice in uitzonderlijke gevallen uit coulance nog wel eens de kosten vergoeden.

Reputatie 7
Badge

Of als het kaartje uit de automaat is gekocht.

Badge +3

Via hier gaat het niet lukken… maar neem vooral contact op met de Klantenservice (telefoon, chat etc.)

Geld terug gaat niet lukken, maar misschien voor een andere datum een zelfde ticket (couponcode) is een mogelijkheid.

Reageer