beantwoord

Kan ik niet reageren op een antwoord dat ik kreeg

• 8 juli 2017
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik kreeg een net antwoord op een door mij gestelde vraag, maar het lijkt er op dat het niet mogelijk is op dit forum om op dat antwoord weer te reageren?
Klopt dat?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 juli 2017, 14:14

We hebben op het moment een storing gaande waardoor nieuw aangemaakte profielen niet goed afgerond worden. Daardoor kunnen ze niet geactiveerd worden en blijft de mogelijkheid om te reageren op een topic afwezig. Mocht je ons iets meer informatie willen geven kun je het beste je oorspronkelijke bericht aanpassen. Dan hoef je niet constant nieuwe topics te openen.
Bekijk origineel

2 reacties

We hebben op het moment een storing gaande waardoor nieuw aangemaakte profielen niet goed afgerond worden. Daardoor kunnen ze niet geactiveerd worden en blijft de mogelijkheid om te reageren op een topic afwezig. Mocht je ons iets meer informatie willen geven kun je het beste je oorspronkelijke bericht aanpassen. Dan hoef je niet constant nieuwe topics te openen.
Reputatie 7
Update: Helaas is door een fout van de platformbeheerders het registreren op het forum als nieuwe user niet verlopen zoals we dat hadden gewild. Deze gebruikers zijn niet goed op het forum terecht gekomen, waardoor reacties e.d. niet gelezen konden worden. Reactiemails werden niet verstuurd, waarbij een herstelactie van het gehele account ook niet mogelijk bleek. De platformbeheerders hebben de forumgebruikers op de hoogte gesteld via een e-mail dat zij hun account opnieuw kunnen aanmaken, om zo weer bij hun topic te komen. Dit is mogelijk met dezelfde username als eerst. Excuses voor het ongemak.

Reageer