beantwoord

Keuzedagen abonnement opzeggen

  • 31 mei 2019
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Ik heb vaker geprobeerd te bellen naar ns klantenservice. Steeds krijg ik excuses voor langen wachttijden. Kan dat echt niet anders opgezegd worden?
icon

Beste antwoord door Danny NS 31 mei 2019, 18:51

Hoi Arnout55 en welkom bij de NS Community!

Mijn excuus, het is inderdaad druk de laatste paar dagen iv.m. de staking van afgelopen dinsdag.

Je kan op verschillende manieren contact met ons opnemen. bijvoorbeeld via: Facebook, Twitter, of Chat.

Via de chat kan je direct al je gegevens sturen: NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en kaartnummer. We kunnen je dan direct met je vraag helpen. Het kan wel even duren tot je reactie hebt. De wachttijd is momenteel meer dan 60 minuten.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Arnout55 en welkom bij de NS Community!

Mijn excuus, het is inderdaad druk de laatste paar dagen iv.m. de staking van afgelopen dinsdag.

Je kan op verschillende manieren contact met ons opnemen. bijvoorbeeld via: Facebook, Twitter, of Chat.

Via de chat kan je direct al je gegevens sturen: NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en kaartnummer. We kunnen je dan direct met je vraag helpen. Het kan wel even duren tot je reactie hebt. De wachttijd is momenteel meer dan 60 minuten.

Reageer