Generated conversation
From: https://www.ns.nl/klantenservice/keuzedagen
Date: 13-1-2021
13-1-2021
22:02:50 You: Goede avond. door opgelegde reisbeperkingen heb ik maar beperkt gebruik kunnen maken van mijn keuzedagen van vorig jaar .Worden deze nog gecompenseerd ?
22:06:29 Omar: Goedenavond! Helaas worden de Keuzedagen van het vorige jaar niet verder verlengd. De Keuzedagen zijn al een keer verlengd en je had elf de keuze om deze te aan te houden of te beëindigen. We kunnen aan verlopen Keuzedagen helaas niets meer doen. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?
22:06:41 Omar: Zelf*
22:10:51 You: Ik heb hierover vorig jaar ook een chat gehad .Er werd mij toen verteld dat de keuzedagen eerst verlopen moesten zijn voordat men er iets mee kon doen .Ik heb deze dagen niet bewust laten verlopen .Ik mocht gewoon niet reizen i.v.m de pandemie.
22:12:38 Omar: Dan ben je waarschijnlijk verkeerd ingelicht. Mijn excuses hiervoor. Voor verlopen Keuzedagen kunnen wij namelijk niets betekenen.
22:16:38 You: Het gaat mij er om dat het verlopen van keuzedagen buiten mijn schuld gebeurt .IK MAG NIET REIZEN ! Ik zit in een risico groep wat had en moet ik nu doen ?
22:18:42 Olaf: We begrijpen dat het erg vervelend is. Het is helaas niet mogelijk voor verlopen keuzedagen iets te doen.
Deze konvesatie heden avond gehad .Zeer onbevredigend